بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

به اوضاع خانه رسیده ام، به خودمم، حالم بهتر است، از آن افسردگی ده روزه و عصبانیت در آمده ام. من امروز خندیدم. به معنای واقعی با دخترک برنامه دورهمی و خندوانه را دیدیم و خندیدیم. 

دتاکس واتر درست کردم تا سم های بدنم بیرون بیایند. تا روح آزرده ام خنک شود.

آشپزی کردم و حالم بهتر شد وقتی با بلانش و ماه صحبت کردم. دلم میخواست به هاله هم زنگ بزنم و بگویم خوبم . نگران نباش. عکسهای خوبش حالم را بهتر می کند.

مشقهای نوشتنی لگو هم به کارهایم اضافه شد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
رهآ شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 15:56 http://colored-days.blog.ir/

چه خوب :)
ان شالله هر چی خیر ُ صلاح ِ همون برات پیش بیاد. روزآی ِ خوب ُ ررنگی ُ پُر از آرامش از خدا برات میخوام :)

مرسی رها جونم. ان شالله فسقلت خوب و سالم باشه. این روزها هم خوبه کوچولوییهاشونم کیف داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد