بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

مثل یک عاشق

نوشتن در مورد فیلم مثل یک عاشق کیارستمی سخت است.

هنوز در حال و هوای فیلم هستم. هنوز ماجرا در من جاری است.

وقتی فیلم را تماشا می کردم به کیارستمی فکر می کردم و همه اش دنبالش می گشتم که او کجا ایستاده، کجای صحنه در حال بازی گرفتن از نابازیگرانش است.

در کتاب سرکلاس با کیارستمی در مورد این فیلم هم حرف زده بود.

وقتی پیدا کنم حتما دوباره می خوانمش.

این فیلم برعکس همه فیلمهایش خیلی شلوغ و صحنه پر از صدای شهر و صحنه ها پر از وسایل بودند.شاید برای تعریف انسان مدرن امروزی احتیاج به همه اینها هست. ما با همین چیزها معرفی می شویم.

و بقیه اش را می گذارم چون ماجرای فیلم از دست می رود.

بهتر است تماشا کنید.

#مثل_یک_عاشق

2012

فیلمی از #کیارستمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد