بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

عروسی پسرت

در آغوشش می کشم، بهش می گویم عشقم

و امشب بهترین فرصت است.

امشب در نظرم زیباترین مامان دنیا شده که پسرش را داماد کرده.

امشب دلم می خواهد شادترین مامان دنیا باشد.

وقتی می رقصد اشک توی چشمانم جمع می شود و دلم برای دل کوچکش که اندازه اقیانوسهاست می لرزد.

مامانی است که دغدغه راحتی و شادی پسرانش را همیشه داشته و دارد.

به یاد دارم همیشه آنها را می بوسد و در آغوش می کشد، وقتی بهم می رسند و من همیشه دلم خواسته مثل او باشم. مامانی با فکرهای روشن، با روحیه ای خستگی ناپذیر در برابر شرایط سخت. 

کتابخوان، فعال و با سلیقه، کسی که وقتش را بیهوده نمی گذراند. باغبانی اش حرف ندارد و همیشه مهربان است.

دوست داشتنی ترین دوست دنیا همیشه شاد باشی. و در کنار عزیزانت خوشبختی را هر لحظه بغل کنی.

دوستدارت

تماما مخصوص تو


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran شنبه 18 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 06:59

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد