بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

 بهش می گم دلم می خواد مثل اصحاب کهف برم یه جای دور و بگیرم بخوابم و بعد از چندین سال مثل اونها یا بیشتر از اونها بیدار شم ببینم چقدر همه چیز بهتر شده . نازی تعریف می کنه از سفرش . و من باهاش می آم کنار آدمهایی که بیست و پنج سال از سرزمینشون دور افتادند . اما نگاهشون انسانیه . دلم می خواد یکهو همه نگاهها رو عوض کنم .محرم و نامحرم .مرد و زن دیگه وجود نداشته باشه . برخوردها تغییر کنه . بهش می گم ده سال طول کشید تا تونستی خودتو با این جور زندگی وفق بدی حالا می دونی چند سال برای تغییر نگاه لازمه .می گه من توی سفر عاشق شدم .مثل مجنونها بودم .چه احساس نابی ! بهش حسودیم می شه . چقدر کتاب خریده بخونه .وقتی از کارهایی که تازگی دارم انجام می دم براش تعریف می کنم ذوق می کنه . دلش می خواد باهام باشه .دلم می خواد باهاش باشم .می گم هر وقت خواستی بری پیاده روی و تنها بودی به من زنگ بزن . چند بار دستمو میگیره و فقط نگاه می کنه . چقدر توی این نگاه حرف هست . کلمه هست . احساسم با همیشه فرق داره . دلم می خواد عاشقش باشم .کتاب ایزابل بروژ بوبن دستمه . بهش جمله ای رو نشون می دم .
همیشه دوستت دارم .هرگز ترکت نخواهم کرد .
ایندو جمله یکی مثبت یکی منفی قشنگترین جملاتیه که تا حالا دیدم . خوندم .شنیدم .فهمیدم .چشیدم .دلم می خواد بهش بگم :
! je t  aime  اون هم خیلی زیاد .

نظرات 3 + ارسال نظر
اموزش تجارت الکترونیک مای سون دایم سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:31 http://poolsazi.persianblog.com

کیم برلی شرکتی است که در پروسه استخراج ، تولید و توزیع الماس فعالیت می کند. این شرکت قدیمی و معتبر ، الماس را از معادن آفریقای جنوبی استخراج و در کارخانجات بلژیک با روشهای نوین برش می دهد وقتی شما ثبت نام می کنید یک الماس از شرکت پیش خرید میکنید و شما به عنوان یک سر گروه باید برای خودتان دو بازوی چپ و راست پیدا کنید و آنها نیز هرکدام با پرداخت وجه پیش خرید ۲۰۰ دلار=۱۷۵ هزار تومان) الماس وارد این سیستم می شوند. سپس با آموزشهایی که شما به دو بازوی خود داده اید آنها نیز هرکدام دو نفر دیگر را به این سیستم به عنوان بازوهای خودشان معرفی می کنند و بازوهای شما به همین ترتیب گسترده تر می شود .با این روش بسادگی ظرف چند ماه در امد نسبتا زیادی خواهی داشت به ازای هر 6 نفر 100 دلار.175 هزار تومان
اگر دوست دارید به سادگی میلیونر شوید با من تماس بگیرید

ورونیکا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:40 http://www.veronika20.persianblog.com

کدوم جملش منفی بود؟

حورا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:59 http://h607.persianblog.com


می دونی فائزه جون من این جمله ی je t amie رو از خود همین دوستی که دوستش دارم یاد گرفتم. من گاهی بعضی چیزا رو دیر می گیرم. چه خوب که تو این طوری نیستی :) ببخشید اگه خیلی پرت نوشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد