بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

برای هستی

حال که تو ، دخترک زیبای من ، برای من گل داده ای ، برای من ، من که بر لبه زندگی ایستاده ام ، بر لبه بودن و نبودن ، لبه شکها و تردیدها ، دو راهی ها ، سختی های طاقت فرسا ، شبها و روزهای سرگردانی ، برای من که در تاریکی های پیچ در پیچ خودم گم شده ام ، برای من ، گل می دهی ، و من انگار دوباره متولد شده باشم ، انگار که تمام خوبیهای دنیا را یکجا بدست آورده باشم ، من را خوشبخت می کنی دخترک سبز من ، هستی من ، انگار زندگی دوباره جریان می یابد ، انگار که روز اول خلقت باشد و همه چیز خوب باشد و حال همه ما خوب باشد و انگار باز شدن گل تو مثل لبخندی است که شکفته می شود ، حال من را خوب می کند ، لبخندم را می شکفاند ، زندگی را زیباتر می کند ، تحملم را زیاد می کند ، و رنگ آبی امید را می پاشد بر صفحه صفحه لحظاتم ، دخترک زیبای که به دخترکی دیگر امید می دهی ، همیشه دخترک خوب دخترک بمان !

پ ن ۱:بالاخره اولین عکس زندگیم را چاپ کردم ، هیجانی داشت وصف ناپذیر.

پ ن ۲ : کارهای آقای رضا کیانیان را امروز در خانه هنرمندان دیدم ، کیف کردم و لذت بردم.
نظرات 4 + ارسال نظر
پاورقی دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:01 http://www.outof2.blogfa.com

دخترک جان من بالاخره راه افتادم. شناختی؟ منتظرتم.

پاورقی دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:04 http://www.outof2.blogfa.com

چه عجب کامنتم رو ایندفعه نخورد. خوش به حالت. حورا هم رفت و نمایشگاه رو دید. فقط این وسط سر من بی‌کلاه موند :(

بلانش سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:26

:) عزیزم ...

Alireza سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:04

tabriik migaaam ye alame, pas in asare javedane kooshesh? rasti kheili vaghtha dokhtarkahaye khoob dele pedarashoono mishkanaand, unvaght babahe kheili ghosse mikhore

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد