بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

road to freedom 3

یادت هست نشستیم توی زنان و فیلمش را دیدیم ، حالا که رفتی دیگر کک دنیا نمی گزد که نیستی . فواد می گفت که چهارشنبه 10 تا اعدامی دارند که یکی شان زن است و من توی دلم خدا خدا می کردم که تو باز هم اعدامت عقب بیفتد اما... فواد می گفت چند روز پیش هم چند تا اعدامی از بند 209 داشته اند که هیچ کس نمی داند کی بودند ! فاطمه دیگر آزاد شد !

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:17 http://hastinike.blogspot.com/

سخته خیلی سخته

بلانش شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:58

واقعا نمیدونستم این کافه پیانو اینقدر باحال میزند ... اینجا چه ساکته بد تر وبلاگ من !

سیما پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:07

دردی گفتم مشکوک می زنی؟ تو در این موردها اصلا با من حرف نزدی. گاهی وقتی نوشته های وبلاگت و می خونم احساس میکنم این اونی نیست که من می شناسمش. خیلی دورتر از این حرفهاست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا راستش و بگو من تو رو چقدر می شناسم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد