بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

جوابی برای اعتراضم ندارند و به من می گویند نشنیده بگیر ، کلا دیگر دانشجوی خانم بر نمیدارند و قرار شده فقط از آقایان محترم انتخاب کنند ، کاری که به هیچ وجه قانونی نیست و هیچ جایی مطرح نشده ... 

حالم بهم می خورد ، ترجیح می دهم توی خانه بیسواد باقی بمانم تا در چنین دانشگاهی با چنین مسئولین باسواد و با شعور و اساتید محترمی ادامه تحصیل بدهم .

نظرات 5 + ارسال نظر
بلانش سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:11

ای به گور ژدرشون ! غصهخ نخور دردت به جونم !

مرجون سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:28 http://marjoon.blogfa.com

جایی هم که من قبول شدم ۷ تا ظرفیت داشت.۵ تا پسر برداشتن ۲ تا دختر.یه نفر هم بی کنکور برداشتن که اونم پسره. نمی دونم واسه چی اینکارو می کنن.تعداد پسرا کمتره واسه کنکور ولی یه سهمیه ی نا نوشته دارن.نمی دونم ....خیلی ناراحت شدم که نشد

born سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:32 http://dandelionn.persianblog.ir

خدایا کجای دنیای به این بزرگی به اندازه‌ی ایستادن من
فقط ایستادن نه حتی نشستن جا گذاشته‌ایَ؟ بگو بروم. می‌خواهم با افتخار زن باشم. همان که تو خواستی برایم. نه بیشتر نه کمتر.

آبگینه سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:12

کی رو به جای تو قبول کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!

فرهاد پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 http://malcolmx.blogsky.com

سلام

نمی‌دونم چی می‌خواستید بخونید و کجا. اما فکر کنم دانشگاه الزهرا برای صنایع دستی و پژوهش هنر و ... برای ادامه تحصیل برای خانم‌ها جای بدی نباشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد