بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

تنها یک خواهر شوهر می تواند حال آدم را بگیرد اما چه اهمیتی دارد ؟

شهاب باران امشب را منتظرم . و بی خیال همه این مناسبات و روابط بیهوده انسانی که به انتخاب آدمی نیست .من همسرم را انتخاب کرده ام اما خواهرش و ... را نه و امشب همه دلگیری من با محبش تبخیر شد .

نظرات 3 + ارسال نظر
جلال چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:13

معلوم هست چه کار می کنی؟!

زندگی ، مثلن . تو چی ؟

ماه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:23 http://parhaieman.blogfa.com

دلخوش باش به شهاب باران محبتتان بانو...
آسمانی که تو باشی تمام شبهایش غرق در عاشقانه های اوست...

متشکرم .واقعا متشکرم از محبتت .

جلال پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:34

راستش را بخواهی، من بجای در-گیر-ی با دیگران، با خودم در-گیر-ام؛ حرف های دیگران بر من اثر نمی کند.. البته این را هم نمی دانم تا کنون چقدر حرف خودم بر من اثر کرده!

درگیری آدمی با خودش پایانی نداره . باید به صلح رسید با همه چیز و همه کس .تلاشم همینه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد