بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

صبر

دلم برای خانه ام تنگ شده بود حتی برای تاریکی اش . برای تنهایی در تاریکی نشستن و تنها با نور کم تایپ کردن آن هم با کیبوردی بدون حروف فارسی . دلم برای بوی ترشیدگی راهرو تنگ شده بود که تا کلید می اندازم می زند توی ذوقم . دلم برای تختم و اتاقم . برای نمی دانم چه این خانه ی دور افتاده ای که دارم تنگ شده بود . ده روز نبودم . انگار که قهر کرده باشم . با خودم . با اینجا . عصبانی بودم . هستم . از دست خودم . از دست خانه ام که اینجای خراب شده این شهر است . کاش جای دیگری بود حداقل قابل تحمل . خوابم نمی آید . اگر اینجا نبودم مامانم گیر می داد که تو نرمال نیستی . کم می خوابی . کم می خوری و مشکل داری . اما من عادت دارم . عادت کرده ام . عادت دارم که صبحها زود بیدار شوم اما جمعه تا یازده بخوابم . عادت دارم با ماشین هر جا که بخواهم بروم اما بیشتر روزها هم با تاکسی و مترو و اتوبوس هر جا که بخواهم بروم . می دانی اصلا ذات آدم این جوری است که عادت می کند . زودتر از آنچه فکر کند . ذهنش عادت می کند به کم خواستن . کم خوابیدن . کم خوردن . کم گفتن . این چند روز فکر کردم . بغض کردم و هی بغضم را فرو داده ام . که گاهی در خانه پدری هم احساس غربت می کردم . کاش جور دیگری بود . کاش جور دیگری می شد و همه این کاشها بیهوده و بی فایده است تا حرکتی نباشد . باید صبر کنم . و همه عکس های روی دیوار و در یخچال را بر دارم و آماده بشوم برای اتفاق های تازه و شروعی نو .روز خوبتر فرداست . خانه ام را گذاشته ام برای رهن .

نظرات 6 + ارسال نظر
borb شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:24

خانه ی جدید دلتنگیهایت را خواهد شست...
صبور باش..

omid شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:43 http://caferain.blogfa.com

من که نمیدونم جریان چیه اما:
اندکی صبر سحر نزدیک است
هرچند کلیشه است اما خداییش یه اتفاقی خواهد افتاد بهتر از قبلی
dont worry

امیدوارم . زودتر برم خونه جدید و حالم خوب بشه .مرسی.

omid یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 http://caferain.blogfa.com

حتما میشه

omid یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 http://caferain.blogfa.com

چه جالبه این بلاگ اسکای ، بخش نظراتش اصن تیک خصوصی نداره

بععععله .

آژو سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:26

عادت کردن..

سپپ سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:04 http://sepp90.blogfa.com

خونه...
درد مشترک. کاش بشه دور شی، کاش بشه منم دور شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد