بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

پائیزانه

خوابت نمی برد . خسته ام .شیر می خوری و نمی خوابی . روی پایم می گذارمت و تکانت می دهم اما گریه ات بیشتر از قبل می شود . شاید دوباره دل دردهایت شروع شده . قطره ات را می دهم . پدرت نیامده .داری غر می زنی . و من خسته تر و کلافه تر از قبلم . پدرت که از راه می رسد بدتر می کنی . می گذاریمت توی پتوی صورتی رنگت و تابت می دهیم . دوتایی و تو آرام می گیری بالاخره . دردهایی هست توی زندگی که وقتی هم تاب می خوری نمی توانی فراموشش می کنی.
مجبور می شوی سرعت تاب را زیاد کنی . با شتاب بیشتری هل بدهی و گیج بخوری تا شاید فراموش کنی و بخوابی .
برایت آواز پائیزی می خوانم .
کی اشکاتو پاک می کنه ، شبا که غصه داری /دست رو موهات می کشه ، وقتی منو نداری / برگ ریزونای پائیز ، کی چشم به راهت نشسته / از جلوپات جمع می کنه برگای زرد و خسته ....
برایت آواز می خوانم و دست روی موهایت می کشم . آرام گوش می دهی و انگار می فهمی زمانی ، مادرت این شعر عاشقانه را می خوانده و عاشق بوده و از روی برگهای پائیز می گذشته ..مریم می گفت هر کسی که بلند برای دیگری آواز بخواند ، عاشقش است .و زل می زنم به چشمهایت و باز هم می خوانم.
نظرات 5 + ارسال نظر
م چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:48

البته که میدونه .. به هر حال بخشی ار تو که به دنیا اومده ... مه میشه نفهمه

محبوبه پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:34 http://nabz.blogfa.com

و عشق همیشه معجزه میکند عزیزم...

واقعا .ایمان می آورم به معجزه عشق..

علی کافه چی پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:24 http://cafe-tanhaee.blogfa.com/

یه بار شب بود... خیابونا خلوت...برام زد زیر آواز و خوند :‌


گلنار گلنار کجایی که از غمت ناله می کند عاشق وفادار
گلنار گلنار کجایی که بی تو شد دل اسیر غم دیده ام گهربار

گلنار گلنار دمی اولین شب آشنایی و عشق ما بیاد آر
گلنار گلنار در آن شب تو بودی و عیش و عشرت و آرزوی بسیار

چه دیدی از من، حبیبم گلنار
که دادی آخر، فریبم گلنار
نیابی ای کاش نصیب از گردون
که شد ناکامی نصیبم گلنار..


داشتم دیوانه می شدم... صداش تمام مویرگ های بدنم رو به وول وول خردن انداخته بود ... بوسیدمش...

به مریم بگو مطمئنه ؟
اگه عاشقم بود... رفت چرا پس ؟

نمی دونم چی بگم چون منم عاشق بودم و تنها ماندم ...فکر می کردم اگه من عاشق باشم ،کافیه .شاید دوستم داشت اما برای موندن ،دل و پا نداشت .

طلا صمیمی جمعه 18 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:00 http://kamibishtar.blogfa.com/

مدتیه به این فکر میکردم از چیزهایی که این روزها ناراحتم میکنه با بچه ام حرف بزنم یا نه؟
رازهای من رازهای من بمونه یا بشه رازهای من و دخترم؟

شما یه روز به کوچولوتون میگید از این آهنگ خاطره دارید؟

با خودم کلنجار میرم که بین یه مادر مقدس بودن و آدم بودن کدوم تصویر باشم؟

خیلی سخته که رازهاتو توی دلت نگه داری
اینجا می نویسم که هر وقت سنش شد و پرسید بگم بیاد اینجا رو بخونه

سوسن یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:31 http://http://www.goolshanesoosan.blogfa.com/

چه عاشقانه ی مادرانه ی لطیفی!زنده باشی الهی

مرسی سوسن جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد