بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

دستانت

دستانت را دوست دارم . یاد گرفته ای با دستانت بگیری. محبت را ، عشق را ، لبخند را می گیری .صورتم را با انگشتان ظریفت می خواهی بگیری .لمس سرانگشتانت روی پوست صورتم ، به من زندگی می دهد . من را زنده می کند .

منم برایت ژاکت بافتم و کلاه . با دستانم برای تو .

نظرات 3 + ارسال نظر
بلانش سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 http://pas-ici.blogfa.com

آدم مامان باشه عین تو برای بچه اش بنویسه !

عزیز دلمی !

ایشالا به زودی برای شما

بلانش سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 http://pas-ici.blogfa.com

من بازهم آمدم امروز صفحه ی ات خواندن یعنی هر نوشته را دوبار خواندم. حالا یادگرفته ام شکل بزرگ شدن کودک تو را هم بی پرسش ببینم. قشنگ است خیلی قشنگ

مرسی عزیزم ، چقدر دلم برات تنگ شده بود .

عاطی جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:56

ای جووووووونم

انقدر عاشقانه می نویسی و البته خالصانه!که آدم دوست دارد مادر شود همینطوری یکهویی:دی

مرسی
ان شاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد