بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

بوی توت فرنگی

روزهای اردیبهشت خوب هستند ..منم سعی می کنم با طبیعت خودم را هماهنگ کنم . یادم هست توی کلاسهای عرفانی که می رفتم جلسه ای داشتیم که می رفتیم به طبیعت و در آن به صداها گوش می دادیم ، به رنگها نگاه می کردیم و این فصل برای همین آفریده شده و این ماه برای دیدن و شنیدن و لذت بردن از خوبیها و زیباییهایش است و باید فقط نگاه کرد .دستهایم بوی تارت گرفتند و دخترک خوابیده و ف هم رفته بخوابد و من مایه تارت را گوله می کنم و توی نایلون می گذارم توی یخچال . خوشم می آید از بوی کره و آرد و شکر . رویش را پر از توت فرنگی می کنم و کرم فرانسوی درست می کنم برای زیر توت فرنگی ها . بوی خوبی دارند . اردیبهشت بوی کتاب هم می دهد . بوی کاغذهای نو . دلم می خواهد با دخترک بروم نمایشگاه کتاب و از شلوغی اش کیف کنم و از راه رفتن زیاد خسته شوم . مردخانه رفته اسمم را کلاس خوشنویسی با خودکار نوشته ، چیزی که خیلی وقت است آرزو داشتم و حالا شنبه اولین جلسه است . اصلا اردی بهشت ماه رسیدن به آرزوهاست . آرزوهای بزرگ و کوچک . ماه مهربانی و دوست داشتن دوباره است .دوستت دارم اردی بهشت .دوستت دارم بهار .دوستت دارم زندگی .

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:38

سلام
نمایشگاه کتاب کنارش یه نمایشگاه بازی و اسباب بازی هم داره
میتونین با کوچولوتون برین و خوش بگذرونین:)

سلام .مرسی اتفاقن رفتم و کتابهای خوبی خریدم . مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد