بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

خوشی

سرکلاس حرفهایت را می‌خوانم. نمی توانم صبر کنم. دلم می‌خواهد بیشتر بدانم. دلم می‌خواهد ته دلم ذوق‌زده باشم. از اینکه تو اینهمه برای کسی که دوستش داری ، تلاش می‌کنی و می‌خواهیش، دلم قرص می‌شود. از امیدی که در دلت جوانه می‌زند خوشحال می‌شوم. امید می‌تواند حال آدم را از این رو به آن رو کند. خوشحالم برایت. اگر هم جواب منفی شنیدی حداقل تکلیفت مشخص است. 

و کلمه آخری که بهم گفتی می‌شود دنیایم. تا مدتها برایم کار می‌کند. طنین می‌اندازد با صدایت. امید بهم تزریق می‌کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
رهآ دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 22:17 http://Ra-ha.blog.ir

خب من دیدم داری من میخونی :)
چندتا از پیت های پیش نویس شده قبلی رو منتشر کردم. گفتم بیشتر من بشناسی ؛) البته خب اگه حوصله ت کشید بخونی. :)

من از خواندن سیر نمی شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد