بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

نمی‌دانم چند روز گذشته‌بود، اما ابراهیم گلستان مرده‌بود. و دلم می‌خواستم بروم جایی و گریه کنم. مثل سال گذشته که در انتهای تابستان، ابتهاج مرد و خودم را شتابان به تالار وحدت رساندم و با موج جمعیت همراه بودم. سوگواری دسته‌جمعی، آرامترم می‌کند.برای ابراهیم گلستان کجا باید می‌رفتم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 19:55

اجازه خانوم؟!
به نظرم .باید رفت:"آرامستان ظهیرالدوله"

ای جانم
رفتم رفتم و جات خالی
تو به جای من برو سر خاک ابتهاج

مینو سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 13:58 http://minoog1382.blogfa.com

مدتهابودکانالتومیخوندم یهودیگه نداشتمت
یادم اومدازعکسایی که ازمراسم ابتهاج گذاشته بودی
کاش دوباره کانالت باشه واسم.

قربونت برم مینوجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد