بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

بازی

مانا دعوتم کرده به بازی بهترین مطلب. همه مطالبم را خیلی دوست دارم . خود شیفته نیستم . خیلی هم خوب نمی نویسم اما دوستشان دارم . چون لحظات زندگیم هستند ؛چه تلخ چه شیرین .

و این یکی را از همه بیشتر دوست می دارم .

منم مریم ؛ بلانش ؛ هاله ؛ ملاحت و لوتوس را به این بازی دعوت می کنم .

عینک دودی

امروز پوست سرم را کندند ؛ لعنت به تو جاسبی.به دانشگاه آزاد . دانشکده علوم تهران مرکز .چه خوب که تو نبودی اشک های احمقانه ام را ببینی .عینک زدم و تا سر فلسطین بغض کردم و گریه کردم . بالاخره تمام شد . این فوق دیپلم لعنتی جایزه این اشکها شد .

حالا که رسید به صد تا دستمال آبی بردار.

می خواستم وقتی بازدید کننده ها به صد هزار تا برسد بنویسم اما ای میلی دریافت کردم که بسیار خوشحالم کرد و نتوانستم صبر کنم . تا صد هزار تا هم راهی نمانده .شاید کسانی که خواننده ها ی قدیمی بدون امضاء باشند بهار خاتون را یادشان باشد . ای میل زیر از بهار بدستم رسید.امیدوارم هر چه زودتر وبلاگش را منتقل کند.

Salam Faezeh jan
Merc az e-mailet , cheghadr khoshhal shodam ke be yaadam
boodi
webloget che khoshgel shode
etefaghan be in fekram ke 2bare benvisam
age 2bare neveshtam , hatman oonja mofasal minevisam ke chikar mikonam va kojaam 
(:
shad o salem o sabz bashi ishalla

ب مثل

برشت ُ باخ ُ بنفشه

برشت ُ باخ ُ بنفشه ...