بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

خورشیدخیلی کمرنگ شده است .و این عصر طولانی بالاخره دارد تمام می شود . هوای ابری ، اتاقم را تاریک تر کرده است . و هنوز صدای گنجشکان قطع نشده است .فیلم سکوت طولانی به کارگردانی مارگاریته فون تروتا را دیدم و پس از نیم ساعتی خوابم برد .

 زن سعی کرد بعد ار کشته شدن شوهر قاضی اش توسط مافیا ، دنبال پرونده هایش را بگیرد و از قاتلان شوهرش انتقام بگیرد اما خودش نیز کشته شد .در این جریان زنان زیادی که چنین وضعیتی داشتند از سکوت خود دست برداشتند . زمانی که شوهرش را از دست داد ، باهاش گریه کردم .ظهر چند تا از خاطرات گذشته را خواندم و نزدیک بود غصه بخورم اما نگذاشنم .دارم کم کم قوی می شوم و بر خودم مسلط .

می خواهم تو هنوز از داشتنم خوشحال باشی . می خواهم قلبم بی آنکه ترک بردارد ، تاب بیاورد . و این بالاترین چیزی است که هر دو یمان می خواستیم . تو خواستی پله ای باشی و ببینی بالا می روم . تو خواستی راهی که با هم می رویم و خاطراتی که با هم می سازیم را به خاطر بسپریم .و بعدها از آن به خوبی یاد کنیم .تو خواستی کوزه ها را نشکنیم و همه اینها یعنی قلبم بی آنکه ترک بردارد ، تاب بیاورد .تو می ترسیدی من ضربه بخورم . می ترسیدی از دوست داشتن بیزار شوم . تو از وابستگی می ترسیدی و من از این داشتن جسمی تو بریدم و کنده شدم . خیلی سخت بود . مثل دوست داشتنت که سخت بود . هنوز هم دوست داشتنت سخت است . اما من می توانم تو را دوست بدارم . بی آنکه قلبم ترک بردارد . شاید هیچ کس به انداره من نفهمید دوست داشتن تو چه لذتی دارد . ۳/۲/۸۳  
کامپیوتر من سوخته .بنابراین من را ببخشید که نمی تونم بهتون سر بزنم .

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 19:13

انیتا دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 23:18

my computer has recently been a bitch!!!! she doesn't boot up. i guess its HDD is dead!!! poor little thing.... anyway... love means a lot of lessons that you have to learn and push yourself to learn. you can choose not to care for those lessons and take them for granted, but then you might stay static and painful for ever and ever. so you need to grow in it and let it grow in you as well. thanks for your comment , and hope you ar always happy

شین سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 21:36 http://sheen.persianblog.com

سلام عزیز! چه قدر وقت بود که یادت نکرده بودم. ببخش‌ام! اگه تو کامپیوترت سوخته من چه بهانه‌ای می تونم بیارم؟ البته به جز ماجرای یک زایمان !!!

گلباقالی چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 00:58 http://asemooonia.persianblog.com

مثل منی که ...خوشحالم تو هم داری قوی میشی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد