بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

آدمی که عاشق آسمونه زمین می خوره .
اونهایی که نصیحت می کنند باید تنبیه بشند .
اونهایی که تنبیه می کنند باید نصیحت بشند .
پرسیدن راه رو دورتر می کنه .*
******
شاتوت های رسیده را
با انگشتان
می چینم
برگهایش
نوازشم می کنند .
دستانم به رنگ خون شده اند .
چه کسی را کشته ام ؟
بلوغ درخت باغچه ایمان را !!
زیر دندان چه طعمی دارد تابستان گرم .
وقتی پگی** با من است
غصه ای ندارم .
او مواظب من خواهد بود .
تا همیشه .
*******
*  ابولفضل شاهی.
** پگی عروسکیه که تازه مامانم برام خریده . همش بهم می خنده و لپهاش چال می شه . تازه طناب بازی هم بلده .
نظرات 3 + ارسال نظر
پيور دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 15:28

آدمی که عاشق آسمونه به عشقش ميرسه. گرچه بقيه زمين خوردنش رو ميبينن. اونهايی که نصيحت ميکنن يا مثل مادر هستن يا مثل دايه ی مهربون تر از مادر. نپرسيدن عيب نيست ندونستن عيب است. نمیدونم چرا سرم درد ميکنه.

یک زمانی با گل یاس معروف بودم دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 17:22 http://.....

سلام : عروسک جدید مبارک تویی باشد که خودت عروسکی...شیرینی فوق دیپلم فراموش نشود...

هاله-بالاافتادن چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:25 http://haleh.blogsky.com

بذه من امضا کنم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد