بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

(۵)

نوشتی دلت می خواهد دور باشی . کتاب می خوانی و می خوابی .دلم برایت تنگ می شود . حس می کنم چقدر دور شده ایم . زمانی که باید کنارت باشم نیستم . نوشتی از دوستانی که حالت را می پرسند و جویای کارت می شوند بدت آمده .دلت نمی خواهد کسی ازت سوال کند . ناخود آگاه بهت تلفن می زنم .صدایت غم دارد . هیچ نمی گویی . حالت را می پرسم . می گویی خوبی . حرفی نیست . می خواهم بگویم دلم برایت تنگ شده است . می گویی بعدا با هم حرف می زنیم . می خواهم بگویم من هم تنهایم . مثل تو شده ام . دلم می خواهد مثل زمانهایی که من غمگین هستم و صدای تو من را خوب می کند  به تو کمک کنم .اما بلد نیستم .مثل تو بلد نیستم غم را از بین ببرم . نوشتی کمتر حرف می زنی . نوشتی کتاب سطح هوشیارت را کم می کند . با خواب و کتاب شب و روز را بهم می زنی . صبح که با صدای رعد و برق از خواب پریدم توی دلم دعا کردم که تو نترسیده باشی . دلت می خواهد تنها باشی . دلم نمی خواهد تنهاییت را بهم بریزم .  از پشت تلفن چشمهایت را می دیدم که نمی خندد . خیلی وقت است که روزگار تو را به سمتی می کشاند که این طور باشی . حالم از این دنیا بهم می خورد وقتی تو دلت گرفته باشد .دلم نمی خواهد غمگین باشی . دعا می کنم و به صورت مهربانت فوت می کنم . می خواهم بیایم پیشت و به سکوتت خیره بشوم و هیچ نگویم . اجازه می دهی بیایم ؟  

نظرات 5 + ارسال نظر
ماه مهر دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 http://mahemehr.blogsky.com

چه احساس زیبایی!
....

مجاس دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 13:38 http://mojas.persianblog.com

شاید بیشتر از خوندن مطلبها تاریخ به روز شدن مهم بود . یه رعد و برق چه کارا که نمیتونه بکنه . پس ای رعدهای برق آسا ....

[ بدون نام ] دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 23:25

who is this person that u always start with : neveshti??... so we read a love letter here exchanging between two lovers?!?
:)
anita

ناتوردشت سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:09 http://natoor-e-dasht.blogsky.com

مگه میشه اجازه نده...مطمئنم که تو هم خوب بلدی تسکینش بدی...مطمئنم!

سکتور سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 14:10 http://sector.persianblog.com

خیلی زیباست.
مطمئنا زیباتر میشود.
به ما هم سری بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد