بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

(۶)

نوشتی:
در ابتدای رویش پوسیدم .هنوز سبز نشده ؛ شکوفه نداده ؛ می گندم . مرگ تولد .سرگردانی حرفها ؛ کلمه های بیهوده ؛ کتابهای نخوانده ؛ گلهای خشک شده ؛ خمیازه های کشدار بی حوصلگی ؛ عصرهای دلتنگی ؛ هنوز سرم گیج همیشه هاست ! بی هیچ خواهش و توقعی تنها تمنایم مرگ است . تصمیم گرفتم فقط بنویسم . تنها کاری که از انجام آن سیر نخواهم شد .آنقدر بنویسم که چیزی برای نوشتن باقی نماند . دیگر کلمه جا نماند . دیگر سخنی نباشد . من پر شده ام از حروف و کلمه ها و جمله هایی که هیچ گاه نشنیده ام و خسته نمی شوم از اینکه هیچ کسی نیست که حرفهایم را بخواند. من برای خوانده شدن نمی نویسم .  نمی نویسم که کسی من را بشناسد .  به هیچ چیز احتیاج ندارم . من فقط منتظر خنده مرگم ! ولی دلم می خواهد قبل از مردن ؛ کلمه ها را متولد کنم . و بفهمم چه چیز در اعجاز کلمه نهفته است که این همه موقع خواندن آن از زندگی لبریز می شوم . من در نوشتن ؛ مرگ را می بینم و در خواندن ؛ زندگی را ! آنقدر ادامه می دهم که در تقابل ایندو کلمه اتفاقی رخ دهد . مرگ ؛ زندگی ؛ زندگی ؛ مرگ . حس می کنم هیچ تفاوتی برایم ندارند . انگار یک کلمه را می نویسم و تمام هیجانشان در وجودم خاموش شده است . از هیچ کدام نمی ترسم . و اهمیتشان یکسان است . مهمی آنها در پوچ بودنشان . هر دو خالی شده اند از هیچ . 
نظرات 2 + ارسال نظر
ورونیکا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 15:39 http://www.veronika20.persianblog.com

تند نرو درست میشه میدونم که اولین بارت نیست

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 22:04 http://paradox.blogsky.com

akheyy merci az lotfet... amma man harvaght mikham benevissam ke khali sham mibinam ke kalame kam miyaram ya aslan ye chizayee minevissam ke halo mood-e oun lahze ro neshoun ke nemide balke bar'akss ye hess-e dige mishe... nemidounam man hamishe ba kalamat moshkel dashtam hamishe hess mikonam zaban-e adami harche kheyli e'jab barangize amma ehssass o hameye daroune adamo be towre vaghe'ee neshoun nemide.. ye jouri ya kame ya fit nist. nemidounam engar be zour adam mikhad ehsassesho ba zaban ebraz kone amma shayad bayad begarde rahe behtare digeyee ro peida kone, na??!!
dar har hal to benevis, va hey bekhoun ta khali beshi, harjour ke mibini natijeye behtari dare.
anita

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد