بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

از این صورت هزار رنگ ؛
از این خودم ؛
که هر روز در آینه دیگران ؛
لبخند می زند ؛
بیزارم .
چرا دیگر سفید نیستم ؟
نظرات 3 + ارسال نظر
دیگه نگران اشغالی تلفن نیاشید سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 19:45 http://celeron.blogsky.com

سلام به شما این بار وبلاگ سلرون با یک نرم افزار تک آپلود شد. اکثر کسانی که از خونه به اینترنت وصل میشن مشکل اشغالی دارند ولی با این نرم افزار .....

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:09 http://dariche!

تو فکر نمی‌کنی عیب از چشم‌های خودت هست و آن‌که باید پیشِ دکترِ چشم‌پزشک برود تو هستی؟
من یک دکترِ خوب سراغ دارم، می‌نویسم برایت،
آینه‌ی دیگران، هاها! تو آینه‌شان را نمی‌بینی، توهمِ خودت را توی تصویرشان، و چه بسا کج و معوج و محدّب و مقعّرشان انگار می‌کنی، تخیّل می‌کنی،
خوب، این‌که سفید نیستی ایرادِ چشم‌هات است، گفتم که، برو دکتر، من خوبش را سراغ دارم، با لیزر عمل می‌کنند، می‌نویسم برایت!
آینه‌های تاب‌دارِ زنگ‌زده‌ی جیوه‌شان تراشیده و هِی غبار نشسته، گورِ باباشان، توی آینه‌ی دلِ خودت نگاه کن، سپید است، مثلِ فرشته، نه بخند، نه گریه کن، نه به من بگو دیوانه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 23:29

r u tan now? don't stand in the sun...;0
i'm kidding you...but gimme a break, it's not u thatis hezar rang, it's the ayene, thatis reflecting the people the community u live in.:)
anita

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد