بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

به نام خدا
 بعد از حرف زدن با تو :
 همین الان صدای اذان از بلندگوی مسجد محل پخش شد . همه تقدس روح کلمه الله وجود من ؛ اتاق من ؛ و این وسعت بی مرز فرمانروایی من را ( ورق ) فرا گرفته است .با این همه می نویسم چیزی که بیشتر باعث شده در این حال عجیب که جز حس هیچ منطقی در آن حکم نمی راند ؛ فرو روم ؛ فال حافظی است که یک دقیقه پیش گرفتم ؛ 
گویند مگو سعدی چندین سخن از عشقش
                                                         می گویم و بعد از این گویند به دورانها
( البته این بیت مال حافظ نیست .)
 امیدوار ؛ سر حال ؛ خوشحال و ... هستم . n به توان مثبت بی نهایت عدد جالبی است برای شمارش همه این صفتها که گفتم . انگار دلم گرفته بود و باز شد ؛ نا امید بودم و به چیزی امیدوار شدم . خیلی خوب شد که زنگ زدی . خیلی خوب .فعلا. خداحافظ .شمال خوش بگذره .
 ۲۵ / ۹ / ۷۷
بعد از اذان مغرب
 مریم
 این هم امضاء

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 21:42 http://jensiyat-e-gomshodeh.blogsky.com

یه بار هم من اول!!!!!!!!!!

صبور پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 22:55 http://www.harime-del.persianblog.com

salam .kheili khoshhal shodam in matlabo khondam,kheili vaghte az sedaye telephon tanam milarze,khoshhal shodam ke kasi az sedaye oon khoshhal shod,paidar bashid o tavana,dar panahe mehr.

Baran چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 19:01

این پست،خیلی خوبِ،خیلی....

اینو مریم برام نوشته بود ، چه دور چه نزدیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد