بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

دلم می گیرد
                گرفته می شود
                                   دلتنگ می شود
                                                       چلانده می شود
                                                                           چزانده می شود
فشرده می شود
                    سخت می شود
                                        بغض می کند
                                                        و گریه نمی کند
                                                                            نمی خندد
دلم آتش می گیرد
                       خاکستر می شود
                                             رنج می برد
                                                           درد می کشد
                                                                           دلم غصه می خورد
غمگین می شود
                    اما من راضیم
                                      وقتی ؛
                                                 می گویی :
                                                                   دلت را دوست دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 21:24 http://Navid.BlogFa.Com

سلام دوست عزیز خوبی ؟ امیدوارم که خوب و سلامت باشین .. منم مثل تو بلاگ اسکای بودم .. اما رفتم .. نو هم به جمع بلاگفا بپیوند ..!! چیزی کمتر از بلاگ اسکای نیست .
آرزومند آرزوهایت { نوید } یه سری هم به من بزن منتظرم ..!!

امیر بایرنی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:47 http://hood.blogsky.com

سلام امیدوارم که حالت خوب باشه

من نمی فمم که چرا اینقدر نا امید کنده و دلیرد کننده مینویسی؟؟؟؟

بارون سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 http://baroon.blogsky.com

چسبید نوشت‌ات بانو!
راستی بانو
باورم شد که دوستانی دارم
بهتر از آب روان!
از همان‌ها که دلشان مثل ِ مثل ِ دانه های انار سهراب است :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد