بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

مستی با الکل سفید

مریم امروز روی دو قلپ الکل سفیدی که خورده بود مجبور شد آب گلدان را سر بکشد . با آن همه آبی که خورد و تف کرد هنوز همه دنیا برایش بوی الکل می دهد.
مریم امروز به مدت یک ساعت و بیست دقیقه اعتصاب غذا کرد و بعد از آن، همه میز را بلعید. با آن همه غذایی که خورد هنوز هم دارد از گرسنگی می میرد.
مریم امروز فراموش کرده بود که برگه هایش را برای من بیاورد اما تمام جزوه من را کپی کرد!
مریم امروز ....مست کرده بود .
نظرات 4 + ارسال نظر
ال الا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 16:24

مریم امروز ،، مست تر ،، کرده بود. بله، تقصیر من چیه که الکل سفید روی میز بنده که با هزار بدبختی از آقای هاشم زاده گرفته بودم و بیست جاش به زبان فصیح فارسی و انگلیسی خاطر نشان کرده بودم الکل- حالا تمام شده است؟ الکل سفید به آن گرانقدری را روی زمین تف کرد- بی جنبه- بعد هم آب گلدان را روی میز . سطل آشغال کمی دیر رسید. چون همه جا تف مالی شده بود.

شین یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 20:19

سلام! به این که نمی‌گن مستی! به این می‌گن حروم کردن حرومی!

علی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 http://golesadbarg.blogsky.com

سلام و سال نو مبارک. فکر می کنم برای همه انسانها لازمه حداقل یک بار هم که شده مستی رو تجربه کنن.

star سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 http://star1ir.persianblog.com

سلام ... سال نو مبارک ...

امیدوارم یکی از بهترین ، موفق ترین و شادترین سالها رو آغاز کنی ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد