بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

نظر شما چیه ؟

امروز روز جهانی دزدی است .اگر دزد بودی اولین چیزی که از من می دزدیدی چی بود ؟این اس ام اسی که چند روز پیش بدستم رسید و جواب دیگران برای من :

مریم : خودتو

المیرا: مهربونیتو

نازی : لحظات عاشقیتو

ستاره : دلتو

سعیده : اسباب بزکتو

عطیه : ذوق هنریتو

میترا: اراده و پشتکارتو

هانیه : مهربونیتو

سمانه : مهربونیتو

دایی وحید : احساستو

عمو عباس : اخماتو وقتی عصبانی می شی

حدیث: مانتوتو ؛ چون دلم یه مانتو می خواد اما وقت ندارم برم بخرم !

آشنا : مهربونی و روحیه قشنگتو .

یک عده کثیری هم جواب ندادند .شاید اس ام اس من نرسیده یا اینکه دوست نداشتند جواب بدهند .به هر حال برای خودم که جالب بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
مترسک فیلسوف یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 14:10 http://0348.blogfa.com

من........چیزی نمیدزدم اخه خودمو دزدیدن........

کهنه حصیر دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:00 http://kohnehasir.blogfa.com/

این اس ام اس ساعت یک شب بهم رسید. منم برای همه فرستادم. ولی فرداش فقط دو سه نفر برام اس ام اس زدن که موبایلتو میدزدیدیم تا دیگه دیروقت اس ام اس نزنی. آخه ساعت 1 شب چه وقت اس ام اس زدنه مزاحم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد