بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

چرکنویس*

عاشق هرزگی هایم هستم .

عاشق موهایم هستم که در باد تاب می خورد .

(یادت هست

 شلوارهایمان را بالا زدیم

 و پاهایمان را در آب گرم خلیج فارس فرو بردیم)

عاشق شبهای گرم دوچرخه سواری کنار دریایم.

این

منم زنی تنها:

 در آستان فصل هرزگی های دوست داشتنی خودم!

عاشق خیره شدن به چشمانت هستم؛

که ببینم چه می گویند.

عاشق نگاه کردن به دستانت؛

که ببینم چه می کنند.

که چگونه روی شستی های پیانو فرود می آیند.

عاشق صدایت هستم؛

که می خواند داشتم فراموشت می کردم اما باز دوباره اومدی تو غمها غوطه ور شدم چرا؟...

عاشق خنده هایت ؛

به فیلم مهمان مامان.

عاشق گلهایم که می بویی

و عاشق هرزگی هایم .

*این شعر (البته مزخرف گفتم ) باید ادیت شود .به من فرصت دهید تا از این حال بیرون بیایم بعد .

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
لوتوس یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 21:13

دلم همین نوشته ات را میخواست
بدون ادیت
همان حس جسور اول
...
دوست داشتنی و زیبا بود

منم زنی تنها:

در آستان فصل هرزگی های دوست داشتنی خودم!

اره عاشق هرچی که دوست داشتنی برای خودم ٫فقط خودم

[ بدون نام ] دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 http://paraddox.blogspot.com

az in hal? che hali??? curious shodam

سیروس دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:45

حالا که دیدمت شعرات برام یه جور دیگه شده!

مدیر سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 http://iust70.blogfa.com

فائزه عزیز درود
از تشریف فرمایی در فضای مجازی آلاچیق متشکرم. شعرت قشنگ بود فقط جسارتا در خط سوم، ۳ خط را داخل پرانتز آورده ای که اصولا در شعر نیمایی بیان معترضه ای وجود ندارد و مفاهیم خارج از پرانتز بیان شوند بهتر است. زیبا بود.
بدرود

سیروس سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:52

به مدیر: شعر اخیر فائزه به معنی دقیق کلمه نیمایی نیست چون از وزنهای کلاسیک درش خبری نیست. شعر سپید توصیف بهتری ست. درعین حال یکی از تاکیدات شعر مدرن استفاده از نشانه گذاریست.

بلانش سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:41

اممممم
دیگه داری خیلی عاشق میشی ...

فائزه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 15:25

به سیروس خان : آخه این شعره ؟؟ بعدشم من اصلا از حرفهای شما سر در نیاوردم . من سوالی پرسیده بودم . این جوابش نیست فکر کنم ؟!!

بارون سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 15:39

هرزگی!
کیه که عاشق هرزگی‌هاش نباشه؟ :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد