بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

when dreams come ture

این سیصدمین پست من در این صفحه مجازی است . که دیگر مجازیتش را دارد از دست می دهد و به من دوستهای زیادی داده است که نمی توانم بگویم چیزی است که فقط در دنیای مجازی جاری است . با من است . و هر گاه می خواهم بنویسم از همه جا امنتر است .دیشب وقتی پرتاب فضانورد انوشه انصاری را می دیدم ؛هیجانی عجیب داشتم . وقتی از پله ها بالا می رفت و همین حالا که در فضا ست . در عرض نه دقیقه از جو زمین خارج شد و الان نزدیک ستاره هاست . نازی هم از کنار دریا برایم اس ام اس زده که الان انوشه با چه دیدی به زمین نگاه می کند؛ یک گوی آبی شناور .نازی می گفت نمی توانستم نگاه کنم . به حرفهایش گوش بدهم . کسی که حاضر است جانش را برای بدست آوردن رویاهایش به خطر بیندازد ...می گفت از آن روز حال عجیبی دارد .انگار که دوباره آرزوهایش بازگشته . مثل من . انگار که انوشه همان ور رویاپرداز من و او باشد که حالا به آروزیش رسیده است . و این آرزوی همیشگی ام بوده که در کلاس زبان همه می خندیدند . آرزویی که تمام عمرم دارم و خواهم داشت و آن دیدن زمین و ستاره ها از نزدیک بوده و رفتن به ماه . شناور بودن در دریای فضا و دیدن جایی که در آن زندگی می کنم از آن بالا . دلم می خواست برای انوشه پیغامی بفرستم . که هر لحظه از این سفر به یادش هستم و دعا می کنم به سلامت برگردد . به نازی می گویم خیلی خوشحالم چون فکر می کنم حالا که انوشه در فضا است و به رویایش دست یافته راهی باز کرده برای همه آنهایی که دوست دارند به فضا سفر کنند . که می تواند ترسهایش را کنار بگذارد و رویاها را مثل ستاره های آسمان در سبدش بریزد .و زن دیگری که این روزها  ذهنم را مشغول کرده اوریانا فالاچی است .کتاب زندگی ؛ جنگ و دیگر هیچش را داشتم می خواندم که او از دنیا رفت . باورم نمی شود . انگار که مثل قهرمانان برایم تا ابد جاویدان شده باشد . دلم می خواهد شجاعت ایندو زن را داشته باشم .
نظرات 3 + ارسال نظر
سمفونی شعله ها سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:24 http://symphony-sholeha.blogsky.com

آغاز سومین سال وبلاگت و سیصدمین پستت رو تبریک میگم و امیدوارم باز هم بیشتر و بیشتر دوستهای خوبی پیدا کنی.
مطمئن باش مانند آن دو زن شجاع هست٬ فقط باید آنرا کشف کنی.

مجاس سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 22:50

۳۰۰ تا . ۳ سال . چقدر کم . چقدر زیاد. چقدر کوتاه . چقدر طولانی

سیروس چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 00:01 http://sj.blogsky.com

متاسفانه فائزه جون با هر دو مورد به شدت مخالفم.
۱- هنری نکرده انوشه خانوم انصاری که با خرج ۲۰ میلیون دلار که قطعا دسترنج خودش نبوده راهی یه سفر تفریحی شده. من کلی زن پولدار میشناسم که هر سال سفرهای متعدد بی خاصیتی به اروپا و امریکا میرن. چرا به اونا حسودیت نمیشه یا نمیخوای جاشون باشی؟
۲- خانوم فالاچی هم در اواخر عمر به بازتولید اون چیزی پرداخت که یه عمر باهاش مبارزه کرده بود؛ فاشیسم! یه سری به سایت مسعود بهنود و خورشید خانوم بزن چون به نظرم هر دو نفر خوب مساله رو باز کردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد