بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

تو یه حیوونی ، یه آشغال به تمام معنا ،تازه دارم می شناسمت ، آره ، راست می گی من یه حیوونم ، که لباس تنم کردم ، آرایش کردم ، و جای آدم دارم خودمو بهت قالب می کنم ، حتما دلبری کردم که بهم هفده داد اما از تو خوشش نیومد، لامصب یه ذره گاز بده ، من این عقب له شدم ، لعنتی ، این مرتیکه لم داده رو من ، نفسم بالا نمی آد، همیشه از وسط نشستن توی تاکسی بدم اومده ، هی  سرم می آد ، اینها کم لاغرند ، چقدر هم پوشیدند ، هوای سرد ندیدن ،آقا از این تندتر نمی شه برید ، نه آقا، می بینی که گاز نداره ، امتحانم دیر شده ، حالم از همه چیز بهم می خوره ، همه آدمها حیووننن، تو هم یکی مثل همه ، نذار تو هم بری جزء اونها ، عوضی خودتی حیوون ، دخترا سر ازدواج و امتحان دوست و آشنا سرشون نمی شه ، شناختمت ، دستام می لرزه ، اه ، جام اون قدر تنگه که نمی تونم تکون بخورم ، دلم می خواد کلمات رو تو سرش تف کنم ، می شه یه کم برید اون ور تر ، چقدر خوشحالم که داری از این خراب شده می ری ، می ری و راحت می شی از دست همه بدبختی های این شهر ، از نکبت خونواده ات کنده شدی، به ایتالیا از همین حالا سلام کن ، صدای نازکی گفت آقا من همین جا پیاده می شم ، ببخشید خانوم که له تون کردما ، شرط می بندم این پسره دانشگاش ارغوانه ، جام خیلی خوب بود یه خانومه با بچه اش هم سوار شد ، حداقلش از دست اون پسره پرو راحت طلب بی مغز بی فکر ..بی .. بی .. بی ...راحت شدم ، حالم از همتون بهم می خوره ، دلم می خواد بالا بیارم توی پاکت ، دلم می خواد همه شما ها رو قی کنم ، سلام داداش ، آره من پونکم ، عجب دروغ گویی ها ، اینجا که پونک نیست ،همتون همین طورید ، به همجنس و غیر هم جنستون دروغ می گید ، اون قدر بگید تا جونتون بالا بیاد، آخیش باد اومد ، شاید این باد اخمهای پیشونیمو بدزده ، روز گندی بود ، نبود ؟ بود ؟ نبود ، تو یه آشغالی ، دلم می خواد با پام له ات کنم ، چش نداری ببینی من نمره ام از تو بیشتره ، نه ، من شانس ندارم ، موقع نمره دادن استادها شیرین زبونی یادم می ره ، مظلوم و ساکت وایمی ستم و به زمین نگاه می کنم ،آقا نگه دار ،پیاده می شم ،

نظرات 6 + ارسال نظر
بانمک سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:14 http://www.banamak.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
قشنگ نوشتی
دقیقا مثل نویسنده ها نوشتی
برات آرزوی موفقیت میکنم
شاد وخرم باشی

شهاب سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:26 http://baq.blogsky.com

نون بازو ...
درس علم پیشرفت نمره

حروفچین سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 18:00 http://isnaa.persianblog.com

سلام
بهت لینک دادم خفن!

نورونار پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:20 http://www.nooronar.com

برای به روز کردن بانک اطلاعات مخاطبان سایت نورونار، لحظه هایی را در دنیای مجازی شما سیر کردیم. موفق باشد و هماره همراه نور و نار.
با احترام
مدیریت سایت نورونار

Alireza پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:50

alooo, baba che khabare? leh kardi hama ro, sabret koo pas

محمد ریپورتر شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 14:04 http://360.yahoo.com/mmr500000

اوووووف! عجب مطلب سورئالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد