بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

دل خنک

اینجا سایت دانشگاه . من نشسته ام پشت کامپیوتر . با سرعت بالا و حال می کنم . امروز برف می بارد و من با اینکه مشتاق آمدن بهارم اما دلم نمی خواهد برف تمام شود . خوشحالم که هنوز هوا سرد است و من شال گردن آبی ام را دور گردنم انداختم .خوشحالم و امیدوار. به جهنمی که گاهی از بهشت هم بهتر است . با کتابهایم و شعرها . با مایکوفسکی . هیوا مسیح . پیش از صبحانه یوجین اونیل . با قوی تر . با مونولوگ هارولد پینتر . با ناظم حکمت .با اهنگ وب لاگ بلانش . من خوشبختم و خوشبختی یعنی رضایت از وضیعت حاکم . من راضی ام . به حرف زدن با استادم که مدتهاست ندیده امش و دلتنگشم . برای پیامبرم . برای عمو . برای میمها . برای اسمها . برای بدون امضاها .برای مریمم . برای هوای مه گرفته که مثل فیلمها بخار از آب بلند می شود . به بلند خندیدن راضی ام . به همه چیز . به بستنی سالار با طعم هلو دل خوشم .به بستنی که با پدرم می خورم .به داستایوفسکی و خاطرات خانه مردگانش .به عشق بدون قاف بی شین بی نقطه مستور دل خوشم وبه زندگی و حتی مرگ که بی صبرانه انتظارش را می کشم .
نظرات 6 + ارسال نظر
حورا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 http://h607.persianblog.com

با این توصیفات دل ما هم قیلی ویلی می رود که کمی خوشگذرانی کنیم! شال گردنو بچسب با این هوای برفی با یه کتاب زیر بغل و یه فکر کوچولو تو کله و یه بستنی به دست دیگه...
راست می گی که اون فیلم محشره، رفته جزو بهترین هام. فیلم تو رو کجا میشه دید؟ حاضره؟

بلانش سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 16:35

همینه دیگه آهنگ بلانش نه خود بی نواش که!ما بوقیم دیگه!

من چقدر توی حس های خوشبختی با توهمذات پنداری میکنم رفیق!

راستیدلم میخواد یکی از اونها که توی پست میم هایزندگی ات و نه ب هایزندگی درست کرده بودی <درست کنمچطوجوریاس؟بم میگی ؟

sheytun پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 http://sheytunn.blogfa.com

با واژه به نام دوستت دارم آغاز نمودم
ولی اکنون...
رهگذر
می روم !!
بیا ای من که تا با هم برویم
که تنها نمی توانم
گذر گاهم کدامین کوی و دیار است ؟!!!!!! نمـــــــی دانم

مانا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 15:36 http://sabztoii.persianblog.com

با دیدن من توی راهروی گروه خوشبختی ات افزون میگردد.

بلانش جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 20:55

واسه خودم میخوام گلم <حالا یگی چه جوری درست کنم؟ایمیلمو که داری خواستی <ایمل بده واسم

قاصدک شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 00:18 http://www.chonasim.blogfa.com

وای فائزه چرا من متوجه اومدنت نشدم؟!!!!
اومدم ولی این پستهای جدیدت نبودن!!
از برگشتنت خیلی خوشحالم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد