بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

از من سوال می کنی و من می گویم خداحافظ.از سوالهای امتحانم سختتر است .و بعد از مدتها که حالم بد بود گریه کردم . انگار به این گریه لعنتی احتیاج داشتم و دنبال بهانه می گشتم . قرار نبود این بوق ممتد که آهنگ زندگیم شده بود تمام شود و کسی بگوید الو ، قبلا هم شنیده بودم  اما آشنا نبود و می ترسیدم اگر حرف بزنم بگویی اشتباه گرفته ای یا اینکه من را نشناسی .منتظر بودم صدای دخترکی کوچک را بشنوم و دلتنگیم کمتر شود ...چقدر زندگی کردن سخت است ، و تمام مدت طولانی که تنها سپری کردم و می کنم جلوی چشمانم آمد ، دانشگاه ، زندان رفتن مریم ، شبهای پر کابوس ، روزهای دلهره ، خانه بی آرامش و گریه و گریه ،عادت کردم مثل نبودن تو ،

و هزاران حرف دیگر که داشتم و آرزوهایی که بر دلم ماسید و عادت به تنهایی زیستن و خفتن و خوردن و حتی مردن .و تنها دلخوشیم نوشتن و خواندن است .

 

 پ ن  ۱:نمایشگاه آقای هدایت

پ ن ۲ : به خیلی ها معذرت خواهی بدهکارم . نمی دونم این مدت طولانی که گذشت خیلی ها من را درک نکردند و از من دلگیر شدند . امیدوارم بتوانند من را ببخشند .

پ ن ۳ :کافه شرق را از دست ندهید .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
لوتوس شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:54

کاش می توانستم برای این همه دلتنگیت
ماه اسفند را به تو هدیه بدهم....
کاش می شد ...
بنویس
بخوان
بنویس
باز هم بنویس....

بلانش یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:48

یه کمآروم ابش ...تو امروزها زیادی توی خودتی چته فائزه ؟چت شده عزیز دلم؟ من نگرانتم ..

سمفونی شعله ها یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:08 http://symphony-sholeha.blogsky.com

...باز آمده‌ام تا اینبار سمفونی شعله‌ها را همراه با ترسیم رقص شعله‌ها بیامیزم... و از این پس هر روزی که اینترنت در خدمتم باشد٬ من نیز (حداقل روزی یکبار) در خدمتتان خواهم بود و ...

سمفونی شعله ها یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:28 http://symphony-sholeha.blogsky.com

بخوان بنام آزادی و بنویس برای رهائی!
بنویس و با ترسیم رنگین‌کمان آسمان دلت٬ جاودانه شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد