بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

بازی

مانا دعوتم کرده به بازی بهترین مطلب. همه مطالبم را خیلی دوست دارم . خود شیفته نیستم . خیلی هم خوب نمی نویسم اما دوستشان دارم . چون لحظات زندگیم هستند ؛چه تلخ چه شیرین .

و این یکی را از همه بیشتر دوست می دارم .

منم مریم ؛ بلانش ؛ هاله ؛ ملاحت و لوتوس را به این بازی دعوت می کنم .

نظرات 3 + ارسال نظر
Lotus یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:00

منم این نوشته ات رو خیلی دوست دارم...
مرسی و کلی ماچ و موچ بخاطر دعوتت...
فقط بذار یه ذره فکر کنم
چون تا به الان مصرانه به همه دعوت ها به انواع بازی ها جواب رد دادم :)...
بازم مرسیکه به یادم بودی

بلانش دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:08

الهی قربونت برم چشم حتما مینویسم.

ریپورتر شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 16:31 http://360.yahoo.com

سلام. حالتون چطوره؟ تولد وبلاگتون رو تبریک عرض می‌کنم. ببخشید که دیر شد. همچنان ادامه دهید. پرقدرت و با نشاط.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد