بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

امید

طلوع.

آفتابگردان رو به خورشید می کند؛

من عینک دودی می زنم .

نظرات 4 + ارسال نظر
م.س.ت دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:37

سلام .

من می تونم برات ایمیل بفرستم ؟

علیرضا شیرنگی دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:44

سلام بر شما.من از گرگان این یادداشت را برای شما می نویسم .در جستجوی واژه ی پاپیه ماشه و یاسمین سینایی به این وبلاگ رسیدم .پیش از هر چیز باید بگویم که ادبیات ویژه ای به کار برده اید که برای من جذاب است. بعضی جاها مثل مایده های زمینی ژید است. و فضای گاهی خاکستری و معلق آن را خود تجربه کرده ام. . بگذریم . آیا برای شما ممکن هست که شرح کاملتری از کارگاه خانم سینایی برایم بنویسید و احیانا به پرسشهایم در این زمینه پاسخ دهید؟ اگر چنین کنید ممنون خواهم شد.ایمیل من
alireza_shirangi@YAHOO.COM
و یا:
A.SHIRANGI@GMAIL.COM

بلانش دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:12

عزیز دلم چرا کامنت دونیتو بستی؟فائزه؟

ملودی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:26

به اندازه ی آفتابگردانها هم عاشق نیستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد