بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

من هنوز خواب می بینم

اولین سه شنبه نیست که دل آشوبم ، که نگرانم ، و شاید چیزی شبیه دلهره درونم می جوشد ، تحملم می کنید ، خودم نیز گاهی خودم را تحمل می کنم که چقدر صبور نیستم و کودک می شوم ،می خواهم بگویم وقتی که زمان بگذرد ، وقتی که این روزهای سرد پربرف گذشته ام شود ، در یادم می مانید ، در یادم هستید و از شما یاد خواهم کرد مثل دیگرانی که هر روز با من اند ، اکنونِ من نیستند ، اما حرفهایشان در ذهنم با صدای خودشان شنیده می شوند ، با خودکار قرمز می نویسید با احتساب ده نمره تحقیقی و امضاء می کنید ، من به خیابان شلوغ پر ماشین خیره می شوم ، قیافه اتو اون جوری نکن ،به زور می خندم، نگاه کن اخماشو ، ابروهایم را بالا می اندازم ،تو برای چی مضطربی ،نفس عمیق می کشم و سعی می کنم به انتهای امروز فکر نکنم ،تصویر هردویمان در شیشه مترو افتاده ، می دونی پیر بشی شبیه کی می شی؟ نمی دونم ، شبیه پروانه معصومی ،لبخند می زنم، البته اگه مدل افسرده ها پیر نشی ، تا حالا کسی بهم نگفته بود ،کل شهر را با شما می چرخم که فقط با شما باشم ،خواب دیدم خیلی پیر شده اید ، تو همش برای ما خواب ببین ، خیلی پیر ، ، خب مگه نمی بینی هر روز دارم پیرتر می شوم ،برف آمده بود مثل امروز ، و می فهمم رابطه های ما آدمها هم مثل باریدن برف و آب شدنش می مانند ، یکروز هست و یک روز نیست و من تازه امروز می فهمم ،

باران که بارید ، گفتم زمستان تمام شد،

 فردا روز خوبی برای خداحافظی است ،

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 http://50gb.blogsky.com/

باسلام به شما دوست عزیز
اگر میخواهید آمار بازدید وبلاگ خود را افزایش دهید
فقط کافیست این کد اسکریپت پیشرفته را در وبلاگ خود قرار داده
ساختار این کد به گونه ای است که هر روز کلماتی را که در موتورهای جستجو بیشترین سرچ را دارن در سایت شما قرار میدهد
با اینکه شما هیچ مطلبی درباره این موضوع ندارید اما جزو آن موضوع میشوید
----------------------------------------------
البته این کار را میتوان سرعت بخشید
به این صورت که شما در زمان بروز کردن وبلاگ خود روی این بنر ها کلیک کرده با این کار آنها دوباره شروع به ثبت وبلاگ شما در موتورها کرده و این باعث افزایش بازدید کننده در سایت شما خواهد شد
--------------------------------------
من کد یک اسکریپت عمودی و یک اسکریپت افقی را برای شما می گذارم تا از آنها استفاده کنید
---------------------------------------------------
کد عمودی
<!-- Sooran.ir Ad Code -->
<script src="http://ads.sooran.ir/js/6450/49/"></script>
-------------------------------------------
کد افقی
<!-- Sooran.ir Ad Code -->
<script src="http://ads.sooran.ir/js/6450/56/"></script>
---------------------------------------
برای دیدن عملکرد این کدها به وبلاگی که من فقط چند روز است راه اندازی کرده ام بیاید و تعداد بازدید کنندگان را مشاهده کنید
با آرزوی موفقیت برای شما

جلال چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:50

نوشتم و پاک کردم ... نتونستم چیزی رو که میخوام بگم به زبون بیارم.
آدم باید خودش ساز و کار ذهنشو درک کنه... شرایط رو تغییر بده. راه های زیادی برای شاد زیستن هست. مثلا، به آدم های اطرافت عشق بورز!

هاله پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:18 http://araamesh.blogspot.com

بشکن از نو بساز

مانا جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:19 http://sabztoii.persianblog.ir

چه خوب شد اینجا قالب قبلی خیلی دلگیر بود

مجاس شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:26 http://mojas

چه خوب. که خواب می بینی
که تمپلیت نو مبارک
و که سال نو با خانه تکانی از راه می رسد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد