بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

خواب در خیال

 به ماه رفتم و با خودم یک جعبه بنفشه بردم که بکارم ،انگار اول بهار بود در ماه هم ، بعد توی راه فکر می کردم چطور باید بنفشه ها را روی زمینش بکارم ؟ بنفشه ها را خودم پرورش داده بودم و بوی زنانگی می داد . زرد و بنفش ، هوا ابری بود ، در ماه می خواست باران ببارد که رسیدیم ، دلم می خواست که تو هم باشی با من و بودی ، مگر هر چیزی در رویا امکان پذیر نیست ؟ من و تو تصمیم گرفته بودیم که جعبه بنفشه ای را در ماه بکاریم ، به نشانه بهاری که در راه است و تا ابد آنجا بمانیم ، تو دوستم داشتی و این با واقعیت فرق داشت ، می خواستیم آنجا قدم بزنیم ، خانه بسازیم ، بچه دار شویم ، در اوقات بیکاری بنفشه و درخت سیب پرورش دهیم  ،درختها را کاشتیم و به درختهای پر بارمان افتخار کردیم که با بچه هایمان قد می کشیدند و جمعه ها در ماه هم تعطیل بود و طناب می بستیم تا بچه ها تاب بخورند و از آن بالا شبهای خنک تابستانی پشه بند می بستیم و ستاره ها را تا صبح می شمردیم ، بچه هایمان همانقدر سواد داشتند که ما داشتیم ، آنها هنرمند شدند مثل ما و کمی نوشتن می دانستند ، تعطیلات به جاهای دیگرش سرک می کشیدیم و پائیز ها هم زیر درختان سیبمان ملافه می انداختیم و برگهای زردشان را جمع می کردیم تا توی فضا پخش نشوند ، گاهی هم از ستاره ها چیزهای کریستالی مثل برف می ریخت که بچه ها با آنها آدم برفی درست می کردند ، آنجا همه چیز خوب بود و هر چه بالا می رفتیم راست بود و هیچ کلاغی به مقصدش نمی رسید و قصه تا نهایت ادامه داشت ، کاش رویای ماه را خواب ببینم .

نظرات 6 + ارسال نظر
مادر بچه ها سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:36 http://maleke.blogsky.com/

توی ماه شما یه جای کوچولو واسه منم پیدا میشه؟

مادر بچه ها سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:37

قول میدم توی دست و پاهات نیام

انسان مه آلود چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 16:02

عزیز دل لطفا این لینک بنده را درست کن. در واقع یعنی غلط اش کن... فعلا تنها داننده آدرس من شمایی!

هاله چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:21 http://araamesh.blogspot.com

خوب نوشتی دوست داشتم

Lotus شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:25

فایزه!!! اسفند..........

انسان مه آلود دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 15:48

ممنون خانمی از بابت لینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد