بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

روآکوتان 20 میلی گرم

فکر نمی کردم بعد از خوردن دومین قرص ، مثل زنان یائسه ،  دقیقا ًیکساعت بعد از بلعیدنش به همراه صبحانه ، گر بگیرم ، عرق کنم ، سرم گیج برود و بعد نتوانم بایستم و بگویم ببخشید من سرم داره گیج می ره میشه بشینم و طرف مقابلم هم  بخواهد که بنشینم ، برایم رانی پرتقال خنک بیاورد . و بعد از خوردنش کمی گرمای تنم برود ، سرم از دوران بایستد ، بتوانم فکر کنم ، و تمرکزم را بدست بیاورم ، و حالم بهتر شود . یکبار دیگر هم موقعی که پریود بودم توی اتوبوس این طوری شدم که کف اتوبوس نشستم و شکلات خوردم تا حالم خوب شد .هیچ وقت از نخوردن حالم بد نمی شد اما مثل اینکه این قرص شوخی بردار نیست . برای مامانم تعریف نمی کنم چون حوصله غر شنیدن ندارم . آمادگی حالتهای مختلفی داشتم اما نه اینطوری.

نظرات 4 + ارسال نظر
بلانش پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:11 http://pas-ici.blogfa.com

اینا چیه میخوری چت میشه تو بزنم تو کله ات باد کنه ! دونه دونه اون گیساتو بکشم ؟! این کارا چیه ! مث بچه ادم بیا بگو اصنش به من بگو چه مرکته! گور بابای قرص! من خودم قرصت بشم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا به خدا برا جوشهای صورتم می خورم . زود تموم می شه . خوب می شم . خوبم به خدا .تو قرصم باشی خوبتر می شم .

born پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:26

مبارک است.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:07

دیوونه
ترسوندی منو

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:09

من ۱۸۰ تا خوردم تحمل کن همچی خوب میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد