بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

همسر

شریک داشتن سخت است . خوب هست اما سخت است . شاید من زیادی نازک نارنجی باشم . توی کار که خیلی دیده ام حتی حالا که یک جورایی کار حرفه ای توی دنیای هنر را با یک گروه شروع کرده ام . همه تازه کاریم . و حالا در زندگی مشترک هم با او تازه کارم و چیزهای تازه یاد می گیرم و همه اش باید مواظب باشم . یک هفته شده و من هنوز باور نمی کنم . هنوز باورم نشده که زن مردی هستم با هیچ کدام از معیارهایم . با هیچ کدام از بلند پروازیهایم اما حداقلش این است که من را همین جوری که هستم قبول کرده و دوستم دارد . منی که این روزها بسیار درگیر شده ام . درگیر مسایلی که نمی توانم با او درمیان بگذارم و همان بهتر که نداند . و باید زمان درستش کند .منی که بسیار رویاپردازم و ذهنم پر شده از فانتزی که این روزها هیچ کدامشان را ندارم . خدا را شکر که هنوز تنهایی هایم را دارم . با کتاب و فیلم و مجله . شاید دارم غلو می کنم . او مرد خوبی است و بدهایم را می پوشاند .

نظرات 5 + ارسال نظر
ghasedak دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58

همین زیباش میکنه که هیچ کدوم از اونهایی که یه روزی برات معیار بوده حالا تومردت نیست باور کن یه چند وقت دیگه بیا و اینها رو بخون ...کلی می خندی...اما تنهایی تو از دست نده ...اما دیوار هم نساز حل شو اما ماهیت تو داشته باش...خوشبخت باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:08

عزیزم دیروز یه کامنت گذاشتم برات که الان خیلی پشیمون هستم.یعنی دیروز بلافاصله پشیمون شدم.
خوشحال میشم با این کامنت پاکش کنی.ممنون.

بلانش دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:45 http://pas-ici.blogfa.com

خانوم بدون امضای نازنیم خوبی از خودته !
آدم هرجور حساب کنه . سهمش از زندگی همون تنهایی است . این را یک آلف بلانش سابق میگوید به شما

شمیل دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:55

سلام. نوشته هاتو دوس دارم. اتفاقی بهش برخورد کردم. هنوز هم ای میلاتو چک نمیکنی؟ میشه با ای میل باهات در ارتباط باشم؟
با احترام
شمیل

بی نشان دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:40

پس خانوم هنرمندی هستی
این سال هم که نامنظم بودی واسه ازدواج بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد