بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

آن روی سکه

من لباس پوشیدم ، آرایشگاه رفتم ، عصبانی شدم و مثل همه عروس ها،همه دردسرهای یک مراسم عقد را چشیدم ، کلی کادو گرفتم ، کلی لوسم کردند . عکس انداختم . می بینی هنوز عادت نکرده ام که جمع ببندم . من دیگر تنها نیستم و من شده است ما . گاهی به خودم می آیم وقتی دارم کارهای روزمره ام را انجام می دهم و یادم می افتد که هی تو دیگر ازدواج کرده ای و دغدغه هایت دارد عوض می شود مثل قیافه ام که هر کس می بیند تعجب می کند و باورش نمی شود این همان آدم قبلی باشد . دلم تنگ می شود برای روزهایی که به تنهایی عادت داشتم و حالا دارم به تنها نبودن عادت می کنم . که گاهی خوب است و گاهی تحمل . آرام طی می کنم . سعی می کنم بیشتر به رفتارهایم فکر کنم . به رفتارهایم که بیشتر از قبل دیده می شود .حالا وقت دارم تا زمانی که به خانه خودم یعنی خانه خودمان برویم که خودم را بیشتر ببینم و اصلاح کنم .

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 http://ro0oz.blogsky.com

سلام
خانوم اول تبریک بابت عروس شدن و وارد شدن تو بهترین روزهای زندگی

ولی درک میکنم چقدر سخته من بشه ما و دیگه فقط به خود فکر نکردند ولی امیدوارم خوشبختیو به بهترین وجهش با شریک زندگیت تجربه کنی

مینا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:49 http://www.minayeb3da.blogfa.com

مرسی از امیدواریت سعی میکنم اونطوری که گفتی باشم..
هردورانی دغدغه های مخصوص به خودشو داره تو ام مطمئن باش میتونی بهترینه هر دوران باشی عزیزم.بوس

مرجون دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:29

ای جانم :-)

Haleh دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:03

Kash khoub bashi Faezeh janam... kash khoshbakht bashi... mibousamet baram benevis

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:23

سلام تبریک میگم
خیلی مبارک انشاالله خوشبخت بشی. ولی باورم نمیشه آخرین بار گفتی عقد کردی به این زودی واقعا تموم شد. چقدر همه چیز زود میگذره حتی دوستیها . بازم خوشبخت باشی و همیشه لبخندت رو ببینیم.
من اینو رو بالایی گذاشتم اما نمیدونم چرا قبول نکرد امیدوارم ایندفعه بتونی بگیریش.

سیما سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:25

خوشحال میشم عکسهایی از تو ببینم

مانا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:43 http://sabztoii.persianblog.ir

خیلیییییییییییییی مبارکه فائزه جون کلی شوک شدم از شنیدن این خبر امیدوارم شاد باشی دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد