بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

عشق تازه

عشق می آید لانه می کند لابه لای دندانهایم و جمع می شود روی قلبم و احساسم می شود ، احساس دخترکی هیجده ساله که تازه خودش را شناخته . عشق با من، با همه من، با همه ناله ها و غرزدنهایم، با همه بدی ها و خوبی هایم ، کنارم دراز می کشد و من را در آغوش می کشد و در گوشم زمزمه می کند که دوستم دارد و من با باد مهر ماه عاشق می شوم. انگار دوباره متولد شده ام . من متولد ماه مهرم . من با تمام ابعادم در کنارش ، روبه روی مغازه های رنگارنگ شهر قدم می زنم و آب انار تازه با یخ سر می کشم و او با تمام خنده هایم و صدای کودکانه ام لبخند می زند و هر دو کودک می شویم و در تاریکی کوچه هایی دور لبهایم را روی لبهایش می گذارم و از هیچ چیز نمی ترسم .

نظرات 4 + ارسال نظر
ghasedak دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:43

دیدی چه قشنگ لانه کرد عشق دیدی تونستی باورش کنی زندگی رو ، برات خوشحالم برای خودم هم خوشحالم برای همه عاشق ها … من مامان شدم

born سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:04

چه زود بزرگ شدی بانو...

مینای بیصدا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:25 http://www.minayeb3da.blogfa.com

خوشحالم که خوشحالی عزیزم

مرجون شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:07

نخ دندون هاتون بی استفاده بمونن همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد