بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

نو

بهار یعنی شروع تازه ، من دلم برای نوشتن تنگ شده است و هر لحظه را در ذهنم می نویسم و  امیدوارم روزی همه آنها را در اینجا ببینم . به خاطر آن روز تلاش می کنم . 

فعلا فقط کتاب می خوانم از آلیس مونرو و مارکز .حتی در این روزهای سخت . 

سکوت چیست ؟ حرفهای نگفته ای که خفه ام می کند .

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:40 http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
نوع نوشتارتو دوست دارم.از اون نوعیه که من تو دلم با خودم حرف میزنم.هیچ وقت سعی در نوشتنش نکردم.برام جالب بود که نوشته های تو به حرف های من با خودم نزدیکه!
به هر حال موفق باشی.

mohade3e جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 http://www.mohade3e.blogfa.com

آری ، خنده های تـــو

بزرگترین ِ آرزوهـــایِ مـن انـد.

شادمانه بخــند؛

بگذار تا برآورده شوند ...
================ سلام عزیزم وب زیبایی داری.هگه دوست داشتی منو با هر چی تو بخوای بلینک.بعد بهم خبر بده تا منم تو رو بلینکم.[لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد