بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

آن بالا نوشته

حالم خوب است وقتی کتابفروشهای انقلاب را ورق می زنم . می دانی در این خریدهایی که دارم کتابفروشی هایی را کشف میکنم که قبلا ندیده ام .انتشارات تازه ای را پیدا می کنم و هزاران تجربه دیگر . وقتی می پرسی خوبم ، احساس خوبی دارم و "دوست خوب من" انرژی زیادی به من می دهد .امروز چندبار نزدیک بود تصادف بکنم یا بخورم زمین . اما هوشمندی کمکم می کند. بی نهایت و بسیار سپاسگزارش هستم .مانتوی تازه می خرم . برای روز دیدار . 

بعد پسرخاله ام از آن سر دنیا زنگ می زند که خوب است و می گویم با برف چکار می کنی ؟ با  تعجب می گوید کدام برف ! هوا گرم است . می  خندم ، از تصویرهایی که اخبار، سیدنی را سفیدپوش نشان داد.

خودم را می سپارم به دست سرنوشت . به قول ژاک قضا و قدری همه چیز آن بالا نوشته شده .

نظرات 2 + ارسال نظر
ام جی زمان سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 http://zamanabadi.blogsky.com

از تجربه های خوبت بگو. از کتاب های خوبی که باید خوند. از قدم زدن های خبوی که باید زد.

عباس سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 http://0632322videos.blogfa.com

وب زیبای داری عباس از خوزستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد