بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

از نو

همه خوابیده اند و سکوت است و تیک تاک ساعت دیواری . گاهی اینکه ازدواج کرده ام را فراموش می کنم و تا بیاید یادم بیفتد ، سخت است که باور کنم زندگی دارم ، خانه ای برای خودم و گاهی حتی مردی هست که دوستم دارد و شبها کنارم می خوابد . باورش سخت است . روزهایی که تنها هستم دارم کارهای خودم را انجام می دهم ، یادم می رود . شاید اگر توی اتوبان از مردی سبقت می گیرم و یا پسری در آینه بهم نگاه می اندازد ، همان طور مثل سابق بین محل گذاشتن و نگذاشتنم . یادم می رود ازدواج کرده ام . نه اینکه اینها را کارهای بدی بدانم ، عادتهایم همانهاست .یا خاطره های گذشته ام یا داستانهایی که قبلا ً می نوشتم را دوست دارم دوباره و دوباره بخوانم و همانطور پر شور و هیجان بنویسم . نه اینکه عاشق نباشم ، هستم اما مثل قبل نیست . رنگ و بویی دیگر دارد . شاید هم اگر داشت خوب بود . روزگار طور دیگری بود . هر چه هست راضیم و خوب است . می خواهم مثل قبل خوب بخوانم و بنویسم . از اول .

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرای ساغشکی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 http://mehre1.blogfa.com

سلام



ramu

من در مورد عمو فیلترباف حرفی ندارم، چونکه برای کارش دلیل و منطق نمیخواهد و اراده (فیلترینگ) او دلیل و منطق اوست!

ولی از مدعیان آزادی و انسانیت و دین و مذهب و آیین مهربانی و امثالهم از طیفهای مختلف بنیادگرایی و مذهبی، لیبرالیستی، سکولاریستی، فمنیستی، سوسیالیستی، ناسیونالیستی، کمونیستی، دموکراسی خواه، آزادی خواه و غیره میپرسم دلیل شما که مطالب مرا سانسور میکنید چیست؟!
http://mehre1.blogfa.com/post/627/ramu
دربارهٔ خِرَد و اخلاق جهان‌شُمول‌ است.
=======================
اخلاق را معارفی و کاریست همگانی
اخلاق ز عقلانی و لازمی ز برای عقلانی
اخلاق فراتر ز آیینی و همه را وایستاری
اخلاق را جهانی و رایی ز برای زندگانی
=======================

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد