بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

Before Class ,8 Am

زود می رسم ، آنقدر زود که می توانم بروم پارک قیطریه و راه بروم . دور تا دور و راه های رفته و نرفته . یواش می روم . تند می روم . خوب شد ریباکم را پوشیدم . درختان ، ابرها و همه چیز عالی هستند . دوباره فردا تکرار می کنم . خوب بود . فکر می کنم فرصتی خوب است که باید و ازش استفاده کردم .هوا عالی است . تنهایم . باز هم عالی است .بی خیالم . بی خیال همه چیز و فقط آدمها را می شمارم ببینم چند بار از کنارم رد شده اند .

نظرات 3 + ارسال نظر
omid پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:04 http://caferain.blogfa.com

واقعا عالیست استفاده کن حتما

omid پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:20 http://caferain.blogfa.com

...

...

جلال شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:38

بابا پوسیدیم اینقدر کارهای تکراری کردیم. دیگه فکر انجام این کارها هم باعث تهوع میشه برام.

اما من نه . کاری که دوست دارم حتی اگه تکراری باشه انجام میدهم . مثل نوشتن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد