بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

The Day After

صدای اذان می آید . خسته شده ام . صبح با خوابهای آشفته بیدار شدم ، به کار مشغولم . تمیز کاری و گردگیری و مرتب کردن . بعضی خاکها یکساله اند .کمتر یا بیشتر . تمیز می شود . خانه نمی شود مثل چهارده شهریور سال پیش اما برای الان خوبند . کیک پختم و با چایی خوردیم . شام درست کردم و همه جا برق می زند . نشسته ام و مرور می کنم . سالی که گذشت . باز هم نمی شود قضاوت کرد . فراز و نشیبهای بسیاری داشتم . باید برای رسیدن به ایده آلهایی صبر داشته باشم . حتی خودمم هم باید بیشتر تغییر کنم . و خودم را برای اتفاق های تازه آماده کنم .

نظرات 6 + ارسال نظر
ماه پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:07 Http://parhaie-man.blogfa.com

سالگرد ازدواجتون مبارک عزیز دلم (:

مرسی عزیزم .

born جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 http://shahabbaraan.blogfa.com/

امید داشتن همیشه خوب است. بهترین روزهای مشترک را برایت آرزومندم.

ممنونم م .

omid جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:56 http://caferain.blogfa.com

امیدوارم تغیرات عالی و اتفاقات معرکه ...
سالگردتون بوده؟
مبارک باشه

ممنون.

جلال جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:10

دیگر برای قضاوت خیلی دیر است

فکر نمی کنم . همه تغییر می کنند .

بهاران جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:14 http://sanjaghhayeman.blogfa.com/

خوش به حال بچه ها.. که تورا دارند که برایشان شازده کوچولو بخوانی ..

ممنون.

الهه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:56

سالگرد ازدواجتون مبارککککککککککک یکسال گذشتتتتتتتتتتتتتتتت

merci

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد