بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

تب عشق و پل چوبی و ...

درد مشترکی بود که تمام می شود به زودی . شاید الان هم تمام شده . "عشق اونه که حالت خوب باشه ". من آن موقع هم کمی حالم خوب بود و دقیقاً یکهو خودت را کندی . یادم هست و نیست . مثل جواب هدیه تهرانی به بهرام رادان توی " پل چوبی " . امروز و دیروز با خودم تکرار می کردم تو الان برلینی ، اجرا داری و ازدواج کردی . و من در جواب این پیغام صمیمی ترین دوستم خوشحالم که همیشه تو را بیشتر از من می دید و می بیند - تو با دیگران در مورد من راحتتر بودی و ما با هم سخت بودیم -واقعاً احساس خوبی دارم . " این قصه تموم نشده و نمی شه و توی ذهن آدم ادامه داره " .دقیقاً ده سال . مثل توی فیلم . و همین جا تمام می شود و من با گذشته ام خداحافظی می کنم . شاید چند بار تا حالا این کار را کرده باشم . ولی این بار خیلی جدی است و با رضایت کامل است . خوشحالم و می خواهم امشب لازانیا درست کنم .

نظرات 4 + ارسال نظر
بهشت چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:23

سلام عزیزم

omid سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:02 http://caferain.blogfa.com

خوب بود آیا؟

معمولی .

بلانش شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:12 http://pas-ici.blogfa.com

من یادمه از قبل اینکه به عنوان بلانش بنویسم سال 84 تو مینوشتی.
دو اینکه اون دگمه ها رو منم دوست دارم اما ازونجا که مث تو هنرمند نیستم هردفه که خواستم بخرم بیهننریم مثل پتک بر سرم فرود اومد و منو بی انگیزه کرد.
تو وایبر نداری یه کلوم نباس بگی وی چت داری/ برم دانلود کنم باهات بچتم ؟

وی چتم م م کجا بود ! مال بابای عزیز و گرانقدره . سرگرمی جدیدشونه .ما معلم ها کجا و آیفون 5 کجا !

بلانش شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:14 http://pas-ici.blogfa.com

فکر کردم مهناز بازی کرده پس نرم ببینم :(

مهناز هم بود . خیلی چیز خاصی نبود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد