بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

زنی در ابتدای پائیز

گلم که تو باشی و هیچگاه خزان نداری و همیشه شاد باشی . امروز که برایم اشک ریختی دلم هری ریخت . برایم اشک ریختی . برای آدمی مثل من . شاید اشک های تو ارزشم را نداشت . اما دلت برایم گرفته بود . همراهم بودی . حرفهایم را شنیدی . دوستم که تو باشی و هیچگاه نباشد که تو را ناراحت ببینم و دلم نمی خواست که از زندگیم بشنوی و گریه کنی . که بغضم گرفته بود . دلم می خواست بغلت کنم و بگویم غصه نخور . بگویم بالاخره غصه های من تمام خواهد شد . بوی گل مریم نفسم را پر کرده . همه خوابیده اند . من را که می شناسی . من همینم . پر از شادی بودم . پر از عشق و زندگی و خلاقیت . تو گفتی آدم مسئولیت پذیر مهربان . از من چه باقی مانده ؟ از من و شادی هایم و خنده هایم و عشقم به زندگی ؟ دکتر گفت نباید زانوی غم بغل بگیرم . و خودم را قوی کنم و دوباره از نو بسازم . دوباره از نو همه چیزم را . همه زندگیم را .بوی مریم من را یاد دوستانی می اندازد که رهایم نکرده اند حتی بر لبه پرتگاه . من تغییر خواهم کرد . آنقدر که شاعر بشوم .

نظرات 4 + ارسال نظر
omid یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 http://caferain.blogfa.com

اول پستت با آخرش دوتا حس متفاوت به آدم میده
اولش رو با دلهره شروع میشه ، کلمه به کلمه ک خونده میشه بدتر میشه حال آدم ، اما پایان خوبی داره از پاراگراف دکتر گفت :
کلمه به کلمه عالی میشم ، تا یک کلمه مونده به آخر ...
تصمیمت عالیست

سپپ یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 http://sepp90.blogfa.com

تو هم هیچگاه خزان نداری.
از صمیم قلب برات امیدوارم که به تغییری که دوس داری برسی. هر چه زودتر.

parastoo یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:57 http://www.goftam-beman.blogfa.com

مروز که برایم اشک ریختی دلم هری ریخت . برایم اشک ریختی . برای آدمی مثل من . شاید اشک های تو ارزشم را نداشت . اما دلت برایم گرفته بود .
اینا رو دوست اشتم.

+ باید قوی باشی

Baran یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:14

گلم که تو باشی...آخ.چقدر قشنگ می نویسید...
دلم برای آقای معروفی تاسیان است.برایش تبریک سال نو ایمیل فرستاده بودم.برایم پاسخ نوشته بود سلامت باشی.
نوشته بود خوب می شوم...

آخ این را من نوشته بودم؟ باورم نمیشود!!
آخ باسی عزیزم چه شد
پر پر شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد