بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

ترک عادت

ما توی خواب های همدیگر زندگی می کنیم ...

چند تا چیز را رها می کنم ، چند تا آدم و دوست را رها می کنم ، غر غرهایم را رها می کنم ، نق زدن هایم ، بی تابی هایم ، ایمیل های یک دوست قدیمی را فقط می خوانم ، پاک می کنم ، جواب نمی دهم ، حتی برایش ایمیلی نمی فرستم ، کاری که خودم بهش یاد دادم .بعد می آید توی خوابم ، عشق قدیمی ام را کاملاً از ذهنم پاک می کنم . به یادآوریش اهمیت نمی دهم .من برای زندگیم ، برای ماندن ، برای دوامش همه این کارها را کرده ام و می کنم . دارم یواش یواش خانواده ام را زیر پا می گذارم . بروم . برای همیشه بروم . برای پایداری یک زندگی که نمی دانم چه خواهد شد .

و بعد دوباره همه این آدمها و چیزهای رها شده را خواب می بینم .

نظرات 3 + ارسال نظر
omid سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 http://caferain.blogfa.com

نمیدونم کار درستی میکنی یا نه ، جای تو نیستم که بفهمم حست چیه ، اما چیزی که هست اینه که درگیریهاتو میفهمم ، امیدوارم ک ختم یخیر بشه ...

Baran یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:10

عزیز دلمیدمن هم شما و نوشته های شما رو دوست میدارم،خیلی.

عزیزممم
اشکم در آمد با نوشته‌ی خودم

Baran دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 13:57

ببخشید؛فدای شما و اشک های دُر نجفی تون شم:*

خدانکنه عزیزدلم بخندی و سلامت باشی♥️

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد