بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

نازنینم

خانه ات برایم با همه خانه ها فرق دارد ، دلگرمی دارد ، مهربانی و صمیمیت دارد . آرامش دارد و چیزهایی دارد برایم فراموش نشدنی که خانه تو ، که خود تو باعث همه مهربانی ها و عشقهایی است که فراموش نمی شود . در بهار و تابستان و پائیز و زمستان و همه لحظه های خوبم . در زمستان که بید بید می لرزیدیم برایمان شیرینی آوردی و چای که بخوریم و گرم شویم . نمی دانم با هر که بودم دلم می خواست راهم را کج کنم و بیایم شادیم را با تو هم قسمت کنم و از تجربه هایم با تو بگویم . حرف بزنم و تنهاییم را قسمت کنم . اشک بریزم و درددل کنم . بخندم و شاد باشم .در تابستان تبدار ، در پائیز برگریزان و بهار که خانه ات پر است از گلهایی که با دست تو زیبا شده اند .

زیبایی و مهربانی در تو شگفت زده ام می کند همیشه .
برایت آرزوهای خوب دارم همیشه .

دلت گرم ، خانه ات آباد و لبانت پر لبخند.

ممنون از عکسهای زیبایی که از خانه ات برایم ایمیل کردی .

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:22 http://www-blogfa.blogsky.com

وای ی ی چقدر باصفااااااااااااا

:گل ل ل ل ل ل ل

مدثر پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:49

واااااااااااااااااااااااای چه خونه ای
ممنون از اینکه این زیبایی رو با ما قسمت کردی

omid پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:14 http://caferain.blogfa.com

بسیار زیباست بسیار
آخ خرمالووووووووووو عاشقشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد