بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

سلامتی همه کودکان سرزمینم آرزوی همه مادران

توی خواب به دکتر می گفتم چرا اینقدر هزینه نگهداری خون بند ناف زیاد است که هر کسی که زایمان می کند بدون اینکه بخواهد اینهمه تصمیم بگیرد ، یکراست بند ناف کودکش ذخیره می شد برای روز مبادا .این همه دولت تدبیر و امید از ما می خواهد که منصرف شویم از گرفتن یارانه تا هزینه های درمان کاهش پیدا کند ، یعنی می شود تا سه ماه دیگر این اتفاق بیفتد و همه بند نافهای نوزادان به طور رایگان نگهداری شود برای روز مبادا ؟ اینطوری کلی هزینه های درمان این کودکان تا بیست سال بعد ، خیلی کم می شود . نمی دانم این دغدغه من مادر است یا کسانی که در رویان هم کار می کنند به این روزها فکر می کنند . به آینده ای که خیلی هم دور نیست . برای سلامتی همه کودکان ایران . وقتی تکان می خوری خیالم راحت می شود که سالمی و دخترمی و من هیچ از این دنیا نمی خواهم .
پ ن : کاش دکتر حسن روحانی این خواسته را بخواند .
نظرات 4 + ارسال نظر
بی نشان یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:16

مگه هزینش چنده که توو خوابم به فکرشی؟

ورودی ابتدا حدود دو میلیون ، بعد ماهی صد و پنجاه و هر سال بیشتر می شه تا بیست سال .
من برای همه می خواهم . برای همه کودکان.

مرجان یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:08

موافقم
واقعا هزینه ها زیاد است و آن چه مهم است اینه که همه بتونند از این امکان استفاده کنند یعنی فقیر و غنی مطرح نباشه ...اما متاسفانه این طور نیست ...قلب مهربانی داری

من به آینده خوشبینم .

سپپ دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:56

مدینه جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:31 http://madinen.blogfa.com/

سلام عزیز. بیمارستان مصطفی خمینی که من در آن زایمان کردم بطور رایگان, در صورت تمایل شما, این کار را انجام می دهد. البته تعهدی نیست که حتما خدای نکرده اگر برای فرزندتان نیاز شود بتواند استفاده کند, چون این خون در بانک است و اولین نیازمند امکان استفاده از آن را دارد. من در دوران پایداری خیلی تحقیق کردم, اولا افرادی که از آن امکان رویان استفاده کرده بودند بسیار انگشت شمارند, بعد هم پیوندها هنوز در حد بسیار محدودی فقط برای پیوند قرنیه چشم و مغزاستخوان و..است و از سویی دیگر فقط برای چند سال یعنی حداکثر تا نوجوانی مورد استفاده است که باز امکان استفاده از آن بسیار بسیار پایین است؛ چون سن که بالاتر می رود احتمال نیاز به آن بالا می رود. من که منصرف شدم و در بیمارستان در بانک خون بند ناف عمومی اقدام کردم. راستی عزیزم موسیقی را فراموش نکن. از الان عزیزت می شنوه و داره ذهنش شکل می گیره, طراح خوبی باشی

سلام . ممنونم . حتمن پیگیری می کنم . لطف کردین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد