بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

به تو عاشقم

از پس این روزها که می گذرد هر روز به عمر تو ، گل عزیزم ، دختر قشنگم اضافه می شود و تو فصل تازه ای را کشف می کنی . هر روز خیابان نزدیک خانه را با هم طی می کنیم ، گاهی پیاده که تو درختها و گربه ها را رصد می کنی و گاهی با کالسکه که تو آسمان را می پایی و صورت من را .من تجربه تازه ای از زندگی کردن را یافته ام . چگونه به همه کارهایم برسم وقتی تو خوابی یا چگونه تو را سرگرم کنم و هر روز بازی تازه ای را تو تجربه می کنی . برایت آواز می خوانم . موسیقی فیلمهایی که می دانم با دهانم برایت در می آورم . گاهی آهنگهای تازه ای می شود که اگر آهنگساز بودم تمام آنها را می ساختم . حرکتهای تازه تو ما را شگفت زده می کند . سرت را بالا می گیری و به طرف صدا برمی گردی . می خندی از دالی بازی و موقع آب بازی و حمام ساکتی و برایت لذت بخش است . هر روز واقعا برای من و تو روز تازه ای است و تو هر روز تغییر می کنی . قد می کشی و لباسهایت برایت تنگ می شود . قصه خواندن را خیلی دوست داری و من سعی می کنم برایت کتاب بخوانم . 

می خواستم بنویسم مادر بودن بهترین شغل دنیاست که هر کسی از پسش برنمی آید . امیدوارم اگر فرصتش را داری که مادر شوی حتما در اولین فرصت این کار را انجام بده که همه سختی هایش با لبخند کودکت از بین خواهد رفت .

نظرات 3 + ارسال نظر
میس راوی یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 19:35 http://andoheravi.blogfa.com/

چه قشنگه بدون امضا :)

شادی و عشق رو با وجود سلما دارم دوباره تجربه می کنم

م چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:46

حالا که ما فرصت و سهم ش رو نداریم
" لطفا هر ثانیه که میبینیش و به جای همه ی ما از دخترت لذت ببر" ... ممنون

باشه

جی چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 http://www.stay1392.blogfa.com

پدر بودن هم بهترین شغل دنیاس.وقتی پسرمو تو بغل می فشارم خونم تبدیل می شه به شراب.

حتمن همین طوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد