بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

خنده ات مستدام

تا بیایم به خودم بجنبم ، دخترک توی پارک کوچکش دَمَر شده ، اگر اول بیدار شدنش باشد ، سرحال دستانش را می مکد ، اگر مدتی بعد باشد نق می زند که یعنی به دادم برس ، من را برگردان . برش می گردانم دوباره قِل می خورد و برمی گردد و من دوباره می آیم صافش می کنم . تا نرفته او برمی گردد و این کار شاید تا عصر و شب هزاران بار تکرار می شود تا جایی که خسته خسته شود و دلش می خواهد توی بغل من ، درخانه بگردد . اتاقش را ببیند . و زل بزند به عروسکها و اسباب بازی هایش . برایش همان اهنگ کوکی که همه در کودکی شنیده ایم را می گذارم و توی تختش کیف می کند .
همه کارهایش را دوست دارم تا جایی که می پرستمش .
و مدل تازه عکس های من شده . روی پتوی دونفره می خوابانمش و هی لباس تنش می کنم و عکس می گیرم . وقتی می خندد توی دلم قند آب می شود .
خنده ات ابدی و مستدام عزیزدلم.
نظرات 4 + ارسال نظر
عاطی یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:25

آمین...برای خط آخر

شاید باورت نشه.روی لینک وبلاگت کلیک کردم ببینم مامان شدی یا نه هنوز؟
حالا میبینم ک دختر گل و رویاییت! چقدر بزرگ شده ک میتونه تکونای اینطوری بخوره

واقعن کی این همه مدت گذشت؟؟؟؟شاید من خوابم برده بود چند ماه !!!! نمیدونم

ولی جالبه در این مدت زندگی من،شما،دوستای دورتر و نزدیکترم گذشته....
باید ی کم فکر کنم.

من دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 http://www.s-m-m174.blogfa.come

خدا حفظش کنه دختر کوچولوتون رو:)

جلال دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 19:10

زندگیت، مثه خیلی های دیگه، پیش رومه ..
حیف شدیم!

سلام ، خوبی ؟
اگر سلما نبود ، آره ...

جلال سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:09

سلام، خوبم، ..
خیلی خوبه، امیدوارم در کنار هم سلامت و شاد باشید، همیشه.
امیدوارم حالت در هر حال، خوب باشه؛ دختر با احساس

خوشحالم . امیدوارم تو هم همیشه خوب باشی. ممنون که هنوز می خوانی اینجا را.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد