بدون امضاء
بدون امضاء

بدون امضاء

همه هستی من آیه روشنی است

دلم برای خنده هایش قنج می رود ، برای خنده های بلند بلندش . برای آوازهایی که هر روز می خواند . دلم کلاً می رود برای لحظاتی که بیدار است و با هم بازی می کنیم .

الان که خوابیده ، دلم برای نفسهایش تنگ شده .

یعنی وقتی بزرگ هم شود ، همین قدر  عاشقش هستم ؟ دخترک چطور ؟ نفسم به نفسش بند است .یعنی عاشقم می شود ؟ دو تایی برویم خرید ، سینما ، کلاس ، دلم دوتایی می خواهد . مادر و دختری .

نظرات 4 + ارسال نظر
عاطی یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:06

وای خدای من
مامان شدی ی ی ی ی ی ی ی
اصلا نمیخام ب روی خودم بیارم ک چقدر نامردم:|
بچه خیلی خوووووووبه
از وقتی خواهرزاده دار شدم.عاششق همه ی بچه های دنیام
خیلی مبارک باشه ه ه ه ه ه:-********
لباساتونو ست کنین^_^لاک همرنگ بزنین^_^ واااای چقدر کیف میده

برم پستای قبلی رو بخونم ببینم چی شده چی نشده:دی :-*

واقعن
چه کیفی می ده این دوتایی ها

محبوبه یکشنبه 18 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:26 http://nabz.blogfa.com

ای جانم... دلم چقدر خواست... مادر و دختری:)

ایشالا به زودی عزیز دلم

مدثر دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:22

چقد دلم اینجا آب میشه
چقد آدم هوای مادری میکنه

زی زی چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:20 http://www.yahweh.blogfa.com

واااای من عاشق دخترم. کاش خدا ب منم بده. دختر نعمته

واقعن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد